اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام کاشان خبر داد

کمک 160 میلیون ریالی کاشانی‌ها به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کاشان از کمک 160 میلیون ریالی مردم این شهرستان به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی تاکنون از طریق این کمیته خبر داد.

کمک 160 میلیون ریالی کاشانی‌ها به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسن اسماعیلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با عید سعید فطر به منظور جمع‌آوری زکات فطره پایگاه‌های زیادی در سراسر شهرستان کاشان توسط این کمیته برای جمع‌آوری زکات فطره راه‌اندازی شد که در نهایت مردم نیکوکار شهرستان کاشان 11 میلیون و 200 هزار تومان فطریه به این نهاد کمک کردند.

وی با اشاره به جمع‌آوری 2 میلیون و 800 هزار تومان کفاره غیرعمد افزود: علاوه بر این در روز قدس نیز 4 میلیون و 600 هزار تومان کمک‌های نقدی از سوی مردم شهرستان کاشان جمع‌آوری شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کاشان در ادامه با اشاره به کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی نیز بیان داشت: در مجموع 16 میلیون تومان کمک‌های نقدی مردم شهرستان کاشان برای کمک به مردم مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی جمع‌آوری شده است.

اسماعیلی همچنین از جمع‌آوری 35 میلیون و 700 هزار تومان برای اطعام ایتام در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و ابراز داشت: تاکنون 53 میلیون و 200 هزار تومان نیز برای اکرام ایتام شهرستان کاشان جمع‌آوری شده است. 

به گفته وی در ماه مبارک رمضان امسال 368 نفر حامی برای طرح اکرام ایتام در شهرستان کاشان جذب شده‌اند که هر یک از این حامیان از یک تا چهار نفر از ایتام را تحت پوشش خود قرار داده‌اند.

این مسئول همچنین تعداد مساجد شرکت‌کننده در طرح مسجدمحوری در شهرستان کاشان را 250 مسجد اعلام کرد و گفت: تاکنون 20 میلیون و 675 قبض دریافت کمک در این مساجد توزیع شده است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول