اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز:

نخستین شکست را به سپاهان تحمیل می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز گفت: هدف ما در دیدار با سپاهان تحمیل نخستین شکست به قهرمان لیگ برتر است.

نخستین شکست را به سپاهان تحمیل می‌کنیم

سجاد شهباززاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در این هفته ما مقابل تیمی بازی داریم که طی سال‌های اخیر موفق به کسب 3 مقام قهرمانی در لیگ برتر و یک مقام دومی در جام باشگاه‌های آسیا شده است.

وی افزود: همچنین سپاهان اصفهان هم‌اکنون در رده نخست لیگ برتر قرار داشته و با کسب 10 امتیاز خود را به عنوان بهترین تیم فوتبال ایران مطرح کرده است.

*سپاهان شکست‌ناپذیر نیست

مهاجم جوان نارنجی‌پوشان کرجی افزود: سپاهان طی هفته‌های پایانی لیگ برتر فصل قبل شکست نخورد و از ابتدای لیگ امسال نیز بدون شکست به کار خود پایان می‌دهد.

شهباززاده ادامه داد: با این وجود آنها شکست‌ناپذیر نیستند و در 4 هفته اخیر 3 گل دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد در خط دفاعی مشکل دارند و می‌توان از مدافعان آنها عبور کرد.

وی تاکید کرد: برای کسب 3 امتیاز به اصفهان می‌رویم و با شناختی که از نقاط ضعف و قوت این تیم داریم، امیدوار به ارائه بازی خوب و همراه با پیروزی هستیم.

*مدافعان جدید سپاهان را می‌شناسیم

مهاجم سایپای البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا شناختی از مدافعان و دروازه‌بان سپاهان دارد، گفت: امسال استخوان‌بندی اصلی خط دفاعی سپاهان و مدافعانی که چند سال در این تیم کنار هم بازی می‌کردند، دیگر در این تیم نبوده و بازیکنان جدیدی جای آنها آمده‌اند.

شهباززاده افزود: به همین دلیل در روزهای اخیر فیلم 3 بازی آخر سپاهان را مشاهده کرده و شناخت خوبی از برنامه‌ها، توانایی‌ها و مشکلات خط دفاعی این تیم کسب کردیم.

وی در پایان گفت: برای حضور در این دیدار آماده هستم و در صورت اعتماد کادر فنی مانند دیدارهای قبلی برای گلزنی تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول