اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال گهر:

مجبور به حذف نیکبخت از تیم شدیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال گهر دورود گفت: به دلیل مشکلاتی که برای نیکبخت واحدی پیش آمده است، ما مجبور به حذف وی از فهرست بازیکنان خود شدیم.

مجبور به حذف نیکبخت از تیم شدیم

مهدی تارتار که تیمش به دلیل مشکلات و کمبودهای موجود شهرستان دورود مجبور به انجام بازی‌های خانگی در شهرستان کرج است، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: تمام مربیان پیش از آغاز رقابت‌های لیگ با توجه به داشته‌ها و برنامه‌های خود اقدام به جذب بازیکنان می‌کنند.

وی تصریح کرد: به طور قطع تیم‌هایی که می‌خواهند در پایان رقابت‌های دوره‌ای موفق باشند، بر اساس شانس و اقبال بازیکن خریداری نکرده و برای تک تک نفرات برنامه‌ریزی دارند.

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود با اشاره به مشکلاتی که برای علیرضا نیکبخت واحدی بازیکنان این تیم پیش آمد، اظهار داشت: ما از نیکبخت دعوت کردیم که با تیم گهر قرارداد امضا کند اما متاسفانه پس از عقد قرارداد و با وجود اینکه کارت بازی وی نیز صادر شده بود، بر اساس برخی مسائل اجازه بازی کردن به این بازیکن ندادند.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهد درباره علل اصلی این موضوع صحبت کند، گفت: چهار هفته تلاش کردیم تا مشکلات نیکبخت بر طرف شده و وی بتواند در ترکیب تیم بماند که متاسفانه این امر محقق نشد.

تارتار افزود: به همین دلیل با وی صحبت کرده و ضمن تشریح مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، به توافق رسیدیم که نیکبخت از فهرست بازیکنان گهر حذف شود.

وی با بیان اینکه نیکبخت مشکلات تیم گهر دورود را درک کرده بود، گفت: متاسفانه ما مجبور به اتخاذ این تصمیم شدیم و اگر نیکبخت را نمی‌خواستیم از ابتدا با وی قرارداد نمی‌بستیم.

جایگزین نیکبخت واحدی به زودی مشخص می‌شود

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا جایگزین نیکبخت واحدی مشخص شده است، گفت: با چند بازیکن برای رفع مشکلات و نواقص تیم وارد مذاکره شدیم که این امر از سوی مدیریت باشگاه پیگیری می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود در پایان گفت: به زودی جایگزین نیکبخت واحدی در تیم گهر دورود مشخص می‌شود و امیدوارم مشکلات نیکبخت نیز در آینده نزدیک برطرف گردد.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول