اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تجلیل از 12 برگزیده رشته حفظ، قرائت و درک مفاهیم

اختتامیه 21 دوره مسابقات قرآن روستائیان و عشایر کشور در مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: اختتامیه 21 دوره مسابقات قرآن کریم ویژه روستاییان و عشایر کل کشور با تجلیل از شش برگزیده رشته‌های حفظ و قرائت از برادران و شش برگزیده در رشته‌های حفظ و درک مفاهیم از خواهران به همت سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

اختتامیه 21 دوره مسابقات قرآن روستائیان و عشایر کشور در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دبیر 21 دوره مسابقات قرآن کریم ویژه روستائیان و عشایر کشور ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: اعلام برگزاری این دوره مسابقات از 10 دی‌ماه شروع شد که شاهد حضور پررنگ روستاییان و عشایر سطح کشور در این دوره بودیم.

حسن مصطفی‌نژاد افزود: از 27 استان در سه رشته حفظ، قرائت و درک مفاهیم شاهد حضور 82 نفر از سطح کشور بودیم، به طوری که در سال 87 تعداد 30 نفر، در سال 88 تعداد 29 نفر و در سال 89 تعداد 45 نفر در این مسابقات شرکت کرده بودند.

وی با ابراز خشنودی از برگزاری کمی و کیفی این دوره از مسابقات گفت: توسعه، ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی و در نهایت عمل به دستورات قرآن از جمله اهداف برگزاری این‌گونه مسابقات است و ما نیز همین موضوع را دنبال کردیم.

مصطفی‌نژاد حضور برادران را نسبت به خواهران در این دوره از مسابقات بیشتر اعلام کرد و یادآور شد: اگر این برنامه را در اختیار جهاد کشاورزی قرار دهند، پنج سال تمام نقاط روستایی و عشایری کشور را تحت پوشش قرار خواهیم داد و در نهایت تمام روستاهای کشور را به خانه‌های قرآن مجهز می‌کنیم.

تمام برگزیدگان در تمام رشته‌ها به مرقد مطهر امام رضا(ع) مشرّف شدند.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول