اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تغییر زمان آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشکده علوم حدیث

خبرگزاری فارس: زمان آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد ویژه طلاب دانشکده علوم حدیث تغییر کرد.

تغییر زمان آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشکده علوم حدیث

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی دانشکده علوم حدیث، زمان برگزاری آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد ویژه طلاب دانشکده علوم حدیث از 29 اردیبهشت به پنجم خرداد تغییر کرد.

دانشکده مجازی علوم حدیث اعلام کرد: آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد ویژه طلاب روز جمعه پنج خرداد ماه سال جاری در شهرهای تهران و قم در محل دانشکده علوم حدیث و نمایندگی‌های مرکز برگزار می‌شود.

همچنین تاکید شد: دانشکده علوم حدیث بر اساس مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از بین برادران و خواهران طلبه واجد شرایط برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون اختصاصی به دو شیوه حضوری و الکترونیکی (مجازی) دانشجو می­­‌پذیرد.

در این اطلاعیه آمده است: شیوه حضوری مقطع کارشناسی ارشد به شیوه آموزشی و پژوهشی برگزار می شود که شامل 28 واحد دروس تخصصی و چهار واحد پایان نامه است که در برخی از رشته‌ها دروسی نیز به عنوان پیش نیاز و جبرانی ارائه می­‌شود.

در شیوه الکترونیکی تحصیل در این شیوه کاملا غیر حضوری و از طریق اینترنت است و آزمون‌های دروس به صورت حضوری در تهران، قم، مشهد، اصفهان یا یکی از نمایندگی‌های مرکز در سراسر ایران و خارج از ایران برگزار می‌شود.

در پایان عنوان شد: تمام دروس دانشگاهی به صورت چند رسانه‌‌ای تولید شده و از طریق سایت دانشکده در اختیار دانشجویان قرار می ‌گیرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول