اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نیم سال دوم سال تحصیلی؛

داوطلبان تحصیل در دانشکده مجازی علوم حدیث شوش ثبت‌نام کنند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی دانشکده علوم حدیث در شهرستان شوش گفت: داوطلبان تحصیل در دانشکده مجازی علوم حدیث شهرستان شوش برای شرکت در آزمون اینترنتی ثبت نام کنند.

داوطلبان تحصیل در دانشکده مجازی علوم حدیث شوش ثبت‌نام کنند
ناصر دیناروندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش، اظهار داشت: داوطلبانی که درخواست تحصیل در دانشگاه مجازی علوم حدیث شهرستان شوش را دارند می‌توانند برای شرکت در آزمون تخصصی این دانشگاه که در آذرماه برگزار می‌شود با مراجعه به سایت این دانشگاه ثبت نام کنند.
وی افزود: با توجه به مجوز صادر شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز آموزش الکترونیکی دانشکده علوم حدیث شوش از طریق برگزاری آزمون اختصاصی برای نیمسال دوم سال تحصیلی 90 ـ91 در مقطع کارشناسی و در دو رشته علوم حدیث و علوم و معارف قرآن اقدام به جذب دانشجو کرده است.
این مقام مسئول گفت: داوطلبان باید با ثبت نام در پایگاه اینترنتی این دانشگاه برای شرکت در آزمون تخصصی این واحد آموزشی آماده شوند.
وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی از تا 10 آذرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://vu.hadith.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام و سپس با تحویل مدارک، ثبت‌نام خود را قطعی کنند.
دیناروندی با تاکید بر اینکه اخذ دانشجو در این دانشکده مجازی تنها با برگزاری آزمون میسر است، افزود: شرکت کنندگان در این آزمون تنها باید در پایگاه اینترنتی دانشگاه ثبت نام کرده و ثبت نام حضوری در این باره وجود ندارد.
این مقام مسئول تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند به شرط تعیین اولویت، در هر دو رشته ذکر شده نام‌نویسی کنند. بدیهی است پذیرش داوطلبان بر اساس رتبه کسب شده در آزمون و اولویت انتخابی خواهد بود.
مسئول نمایندگی دانشکده علوم حدیث در شهرستان شوش افزود: به دلیل محدودیت زمانی در ثبت نام این زمان و مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری آزمون ساعت 9 روز جمعه، 16 آذرماه در محل دانشکده علوم حدیث واقع در شهر ری و نمایندگی‌های منتخب آن در سراسر کشور برگزار می‌شود.
دیناروندی تاکید کرد: حوزه‌های آزمون شهرستان‌ها با توجه به تعداد و پراکندگی داوطلبان شرکت کننده متعاقباً اعلام خواهد شد.
وی گفت: منابع آزمون اختصاصی زبان عربی در حد آزمون عربی در کنکور سراسری کارشناسی 10 سال اخیر سازمان سنجش، اخلاق، حدیث، کتاب آشنایی با حدیث تألیف جمعی از اساتید دانشکده علوم حدیث چاپ سازمان انتشارات دارالحدیث پاییز 1390، قرآن: جلد دوم کتاب آشنایی با قرآن (تفسیر سوره حمد و قسمتی از بقره)، تألیف شهید مطهری، انتشارات صدرا، آداب و مهارت‌های یادگیری الکترونیکی، درس الکترونیکی شده دانشکده مجازی علوم حدیث در این موضوع، قابل مشاهده به صورت اینترنتی یا از طریق لوح فشرده ارائه شده هنگام نام‌نویسی هستند.
دیناروندی با اشاره به اینکه این دانشگاه در راستای گسترش علوم و معارف دینی فعالیت می‌کند، خاطر نشان کرد: این دانشگاه برای گسترش ارزش‌های دینی در این باره فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول