اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع قاریان قرآن کرمان خبر داد:

تمدید ثبت‌نام دانشکده علوم حدیث تا 30 آذر ماه

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت: مهلت ثبت‌نام دانشکده علوم حدیث برای دوره‌های الکترونیکی غیر حضوری در مقطع کارشناسی تا 30 آذر ماه تمدید شد.

تمدید ثبت‌نام دانشکده علوم حدیث تا 30 آذر ماه
سیدحمیدرضا توحیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به مجوز صادر شده از سوی وزارت علوم، مرکز آموزش الکترونیکی دانشکده علوم حدیث در نظر دارد از طریق برگزاری آزمون اختصاصی برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی 91 - 90 در مقطع کارشناسی در رشته علوم حدیث و علوم و معارف قرآن اقدام به جذب دانشجو کند.
وی افزود: علاقمندان به تحصیل می‌توانند تا 30 آذر ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشکده مجازی علوم حدیث به آدرس http://vu.hadith.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام و سپس با ارسال مدارک ثبت‌نام نهایی کنند.
توحیدی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند به شرط تعیین اولویت در هر دو رشته ذکر شده ثبت‌نام کنند و پذیرش داوطلبان بر اساس رتبه کسب شده در آزمون و اولویت انتخابی است.
رئیس مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در زمینه زمان و مکان برگزاری آزمون بیان داشت: آزمون اختصاصی روز جمعه ششم دی ماه رأس ساعت 9 صبح در محل دانشکده علوم حدیث تهران برگزار می‌شود.
توحیدی افزود: بر این اساس حوزه‌های آزمون شامل شهر ری، قم، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، رشت، گرگان، همدان، کرمان، بیرجند، بندرعباس، یزد، آبادان، زاهدان، اردبیل، بوشهر و کرمانشاه است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول