اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان اردبیل:

اردبیل 55 میلیارد تومان در‌آمد دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت:‌ مجموع در‌آمد استان تا پایان مرداد ماه 55 میلیارد تومان است که در کسب این در‌آمد همه مسئولان و مردم اجرایی همت کرده‌اند.

اردبیل 55 میلیارد تومان در‌آمد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت:‌ ما در شش بخش در‌آمدی به غیر‌ از نفت و گاز اعم از مالیات، گمرک و ثبت اسناد کسب در‌آمد داشتیم اما وصولی ما باید تا پایان سال به 143 میلیارد تومان برسد که تحقق آن مشکل به نظر می‌رسد اما همه باید سعی و تلاش وافری داشته باشیم تا این رقم در‌آمدی به ثمر بنشیند.

وی خاطرنشان کرد: در پنج ماه اول امسال اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی و سرمایه‌ای استان از سهم 228 میلیارد و 458 میلیون تومانی کشور حدود 143 میلیارد تومان است که برای استان ابلاغ شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل جمع اعتبارات ملی را نیز 85 میلیارد و 373 میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد؛ جمع اعتبارات هزینه‌ای استان 88 میلیارد تومان و اعتبارات تملک دارایی 140 میلیارد تومان است.

مظفری گفت: از اعتبارات هزینه‌ای استان 38 میلیارد و 777 میلیون تومان مربوط به حقوق و مزایا و پرداختی پرسنل و 50 میلیارد  و 496 میلیون تومان نیز اعتبارات هزینه‌ای سایر است.

این مسئول تاکید کرد: تخصیص یافته به استان به طور میانگین در شش ماهه 34 درصد است در حالی که اعتبارات هزینه‌ای 41 درصد می‌باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل میانگین درصد پرداختی اعتبارات هزینه‌ای سایر را 31 درصد، هزینه‌ای حقوق و مزایا را 48 درصد اعلام کرد و بیان داشت: مجموع دریافتی ما از خزانه 24 درصد بوده که 34 درصد آن اعتبارات هزینه‌ای و 17 درصد نیز اعتبارات عمرانی است.

مظفری مجموع پرداختی خزانه از محل اعتبارات هزینه‌ای تا آخر مرداد ماه را برای 26 دستگاه 24 میلیارد و 304 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از محل اعتبارات عمرانی ملی استانی شده برای دو دستگاه جهاد کشاورزی 2 میلیارد تومان و آب منطقه‌ای 18 میلیارد تومان پرداخت شده است.

تنها سه دستگاه اقدام به مبادله موافقت‌نامه کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: متاسفانه تاکنون 13 دستگاه اجرایی موفق به هزینه‌کرد اعتبارات عمرانی سال 90 نشده و در حساب آنها مانده وجود دارد که باید تا آخر شهریور ماه 33 میلیارد و 700 میلیون تومان باقی مانده جذب شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در پایان سخنان خود به قصور و کوتاهی برخی از مدیران در مبادله نکردن موافقت‌نامه‌ها اشاره کرد و ادامه داد:‌ در این زمینه اگر دستگاهی اقدام عاجلی نکند در جذب اعتبارات با مشکل روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول