اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

مشکل کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با سخنرانی حل نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید با سخنرانی و توجیه، از ظرفیت‌هایی که داریم مغفول شویم و انتظار این است که مسئولان توجه بیشتری به این بخش داشته باشند.

مشکل کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با سخنرانی حل نمی‌شود

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه خداوند بسیاری نعمت‌ها و مواهب را به استان کهگیلویه و بویراحمد هدیه کرده که به سایر مناطق عطا نفرموده است، اظهار کرد: زمین‌های مستعد و آب‌های جاری و زیرزمینی فراوانی داریم که تاکنون به درستی از آن‌ها استفاده نکرده‌ایم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: محرومیت و بیکاری که در استان ما وجود دارد که برای ریشه‌کنی آن باید راه‌حل مناسبی اتخاذ کرد.

زارعی بیکاری را مشکل اصلی مردم استان به خصوص قشر جوان و تحصیل کرده دانست و گفت: در استانی که چشم امید همه به کشاورزی دوخته شده باید بیش از این که زیاد حرف بزنیم و توجیه کنیم به فکر توسعه این بخش باشیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: معتقدیم که بخش کشاورزی در استان ما با سخنرانی پیشرفت نخواهد کرد به خصوص این که توجیه را نیز چاشنی آن کنیم.

* کار ماندگار در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نداریم

زارعی ادامه داد: متأسفم بگویم یک کار ماندگار و قابل توجه در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون نداشته‌ایم و نتوانسته‌ایم سرمایه‌های کشاورزی خود را به درستی جذب کنیم.

وی به ضعیف بودن پی‌گیری‌ها در این حوزه در استان اشاره کرد و گفت: دولت اعتبارات خوبی را به کشاورزی اختصاص داده ولی به دلیل اهمال متولیان امر تاکنون کار شاقی در بخش کشاورزی ما انجام نشده است.

این نماینده مجلس با توصیه به مسئولان استانی برای برنامه‌ریزی صحیح و اصولی در این بخش گفت: نباید با سخنرانی و توجیه از ظرفیت‌هایی که داریم مغفول شویم و انتظار این است که مسئولان توجه بیشتری به این بخش داشته باشند چرا که تنها با کشاورزی است که می‌توان بخش عمده‌ای از مشکلات استان را در زمینه تولید و اشتغال برطرف کرد.

وی هر گونه کم‌کاری در بخش کشاورزی را غیر قابل قبول دانست و گفت: کشاورزان انتظار بیشتری از مسئولان دارند و باید با کار و تلاش بیشتر و فاصله گرفتن از سخنرانی و توجیه و جلسات بی‌ثمر در میدان عمل به فکر توسعه کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول