اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد

آغاز فعالیت صندوق‏های کشاورزی تهران با 900 میلیارد ریال سرمایه

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از آغاز کار ﺻﻨﺪوق‏های ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی شهرستان‏های این استان با داشته اعتباری 900 میلیارد ریالی خبر داد.

آغاز فعالیت صندوق‏های کشاورزی تهران با 900 میلیارد ریال سرمایه

سیدمحمد موسوی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: تشکیل تنها یک صندوق حمایت از سرمایه‏گذاری کشاورزی مرکزی در تهران کافی نبود.

وی ادامه داد: از این رو، بررسی کارشناسان مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بر ایجاد مراکز شهرستانی این موسسات مالی و اعتباری آغاز شد.

موسوی اضافه کرد: با توجه به این مهم و در سایه مساعدت‏های مسئولان ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی و فرمانداران استان، این مراکز اعتباری در شهرستان‏های تهران ایجاد می‏شود.

* تامین اعتبار صندوق‏های کشاورزی شهرستان‏های تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، از تامین سرمایه ابتدایی ﺻﻨﺪوق‏های ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی شهرستان‏های این استان خبر داد.

وی تصریح کرد: بخشی از نیاز اعتباری این صندوق با رقمی بالغ بر 125 میلیارد ریال از محل وزارت جهاد کشاورزی تامین می‏شود.

موسوی اضافه کرد: بخشی دیگر از این بودجه با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد ریال نیز از سوی استانداری تهران تقبل شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: علاوه بر این، پشتیبانی مالی فرمانداران شهرستان‏های استان تهران نیز همراه ﺻﻨﺪوق‏های ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی شهرستان‏های این استان خواهد بود.

وی ادامه داد: همه هزینه‏های مذکور به اضافه آورده بهره‏برداران شهرستان‏های استان تهران، گردآوری اعتباری قابل توجه و هنگفت 900 میلیارد ریالی را سبب می‏شود.

موسوی اضافه کرد: با در نظر گرفتن این مهم که ﺻﻨﺪوق‏ مرکزی ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی استانی تهران سال گذشته تنها با 50 میلیارد ریال بودجه، 500 میلیارد ریال تسهیلات ارائه کرد؛ صندوق‏های شهرستانی تهران با اعتبار ابتدایی 900 میلیارد ریال انقلابی بزرگ در کشاورزی ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول