اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جنوب تهران:

بقاع متبرکه منطقه 20 بهسازی شد

خبرگزاری فارس: به دنبال بهسازی مسیرهای دسترسی به بقاع متبرکه، شهرداری منطقه 20 اقدام به تعریض و محوطه‌سازی ورودی امامزاده ابوالحسن و اجرای دیوارنگاره پیرامون امامزاده عبدالله کرد.

بقاع متبرکه منطقه 20 بهسازی شد

مجتبی حسینعلی بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به این مطلب گفت: بر اساس نیاز شهروندان و تدبیر شهردار منطقه، بازسازی محوطه ورودی امامزاده ابوالحسن و تعریض خیابان هدایت به منظور تسهیل دسترسی زائران به این امامزاده انجام شد.

شهردار ناحیه 3 منطقه 20 رفاه حال زائران و ساکنان محدوده امامزاده ابوالحسن را از اهداف مهم این اقدام برشمرد و خاطرنشان کرد: محوطه‌سازی ورودی این امامزاده با حجم عملیات 600 مترمربع با استفاده از سنگ گرانیت انجام شد که دوام بالا، جذب گرما و عدم انعکاس نور از جمله مشخصات بارز آن است.

وی با اشاره به اجرای 10 هزار مترمربع عملیات راه‌سازی در خیابان هدایت که به عنوان مسیر دسترسی به این امامزاده است، تصریح کرد: حد فاصل اتوبان بهشت زهرا (س) تا شهرک کمیته عرض خیابان از شش متر به 12 متر افزایش یافته و با توجه به اتمام مراحل زیرسازی آماده روکش آسفالت است.

این گزارش حاکی است به منظور رفع آلودگی‌های بصری و نماهای بدمنظر شهری در مسیر بقعه‌های متبرکه 116 مترمربع از دیوارهای اطراف امامزاده عبدالله واقع در خیابان فدائیان اسلام نرسیده به میدان بسیج در ناحیه یک این منطقه نیز نقاشی دیواری شد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول