اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور:

قطار شهری در همدان راه‌اندازی می‌‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر کشور با استقبال از ایجاد قطار شهری در همدان گفت: به منظور ایجاد قطار شهری باید تسهیل در کارها سریع‌تر انجام شود.

قطار شهری در همدان راه‌اندازی می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی محمدنجار پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح بهشت با تقدیر و تشکر از خدمات مسئولان اظهار کرد: یکی از راهبردهای اساسی دولت در بحث عمرانی تسریع در ایجاد معابر و تسهیل در تردد و عبور و مرور است که اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده است.

وی افزود: در راستای خدمتگزاری دولت تاکنون تحولات عظیمی در بخش عمرانی شهری و روستایی رخ داده که نسبت به دولت‌های گذشته شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بوده‌ایم.

وزیر کشور تصریح کرد: به طور قطع ایجاد مباحث زیرساختی و عمران شهری در تغییر چهره شهر مثمر ثمر بوده و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: کمک‌هایی که دولت در تأمین مینی‌بوس و اتوبوس شهری، ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح و مسائلی از این دست داشته نسبت به دولت‌های قبل چندین برابر بوده است.

محمدنجار ضمن موافقت با ایجاد قطار شهری برای همدان اظهار داشت: به منظور ایجاد این مهم باید تسهیل در کارها سریع‌تر انجام پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ایجاد سه تقاطع غیر هم‌سطح در همدان طی سال‌های آتی عنوان کرد: در ارتباط با تأمین بودجه مورد نیاز برای این پروژه‌ها کمک‌های لازم را خواهیم داشت.

وزیر کشور گفت: اینکه در طی دو سال چهار تقاطع غیر هم‌سطح در همدان ایجاد شود یک نقطه عطف در بحث عبور و مرور بوده و نشان از خدمت‌رسانی مسئولان به مردم دارد.

وی در پایان با اشاره به تجربیات ارزشمند علی‌محمد آزاد استاندار همدان خاطرنشان کرد: به طور قطع از این تجربیات ارزنده در راستای توسعه و پیشرفت همدان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول