اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از یک ماه رقابت فشرده

جام رمضان کاشان به فرش مشهد اردهال رسید

خبرگزاری فارس: رقابت‌های فوتسال جام رمضان بعد از یک ماه، شب گذشته با قهرمانی تیم فرش مشهد اردهال کاشان به پایان رسید.

جام رمضان کاشان به فرش مشهد اردهال رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مسابقات فوتبال جام رمضان شهرستان کاشان دوشنبه‌شب با برگزاری دو دیدار رده‌بندی و فینال با حضور نماینده شهرستان کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و مسئولان اداره ورزش و جوانان این شهرستان و با معرفی قهرمان این رقابت‌ها به پایان رسید.

در دیدارهای پایانی این رقابت‌ها ابتدا دو تیم آشپزخانه دایی علی و داروخانه وردی در دیدار رده‌بندی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم داروخانه وردی موفق شد با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی برسد و مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کند.

دیدار نهایی این مسابقات نیز بین دو تیم فرش مشهد اردهال و فرش چلسی که به ترتیب از حضور وحید شمسایی کاپیتان تیم ملی و مصطفی نظری سنگربان تیم ملی فوتسال کشورمان در ترکیب خود استفاده می‌کردند برگزار شد که در پایان تیم فرش مشهد اردهال با درخشش وحید شمسایی موفق شد با نتیجه 6 بر 4 بر تیم فرش چلسی غلبه کند و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

مسابقات فوتسال جام رمضان کاشان با حضور 19 تیم در شش گروه سه و چهار تیمی برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌های رده سنی امید، وحید نجفیان با 19 گل زده عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد. 

یکی از نکات جالب توجه این رقابت‌ها آن بود که پیش از آغاز دیدار فینال در حالی که  وحید شمسایی و مصطفی نظری از سوی تماشاگران به شدت تشویق می‌شدند با حضور این دو بازیکن ملی‌پوش در جمع تماشاگران بیش از پنج میلیون ریال برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی جمع‌آوری شد. 

بازیکنان تیم فرش مشهد اردهال شامل مصطفی حمامیان، وحید شمسایی، کاوه خدابنده‌لو، محمدرضا سنگ‌شیری، کاظم تطهیری، مسلم دیگبری، سیدعلی حسینی، جواد فلاح، حمید آبکار، محمدرضا اشرفی و با مربی‌گری امیر زائرامام و سرپرستی سلمان کاظمی به میدان رفتند.

بازیکنان تیم فرش چلسی نیز شامل مصطفی نظری، احسان زحمتکش، حمید نصیری، حامد حجازی، محمد فرزام، امیر خیمه‌کبود، حسین اشرف‌السادات، حسین منتخبی، حسین مهدی‌پور، ایمان خیمه‌کبود، هادی عسگری، محمدجواد رشیدی، ساسان پارسافر و مربی‌گری حسین باغبان و سرپرستی حمید استرکی بودند.

همچنین رقابت‌های فوتسال امیدهای جام رمضان کاشان نیز با قهرمانی تیم استقلال جوان به پایان رسید و تیم‌های فرش مشهد اردهال و داروخانه وردی به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت‌های فوتسال امیدهای جام رمضان کاشان با حضور شش تیم در دو گروه سه تیمی برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول