اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اجرایی مسابقات قهرمانی بوکس مازندران:

ساری قهرمان مسابقات بوکس مازندران شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اجرایی و ژوری مسابقات قهرمان بوکس مازندران از قهرمانی تیم ساری در مسابقات قهرمانی بوکس استان خبر داد.

ساری قهرمان مسابقات بوکس مازندران شد

کوروش ابراهیمی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهشهر، درباره جزئیات این مسابقات، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان استان جام مهدی طلوتی، طی چهار شب در سالن نوبخت بابلسر برگزار شد که افراد مطرحی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی افزود: مسابقات مذکور از کیفیت بالایی برخوردار بود چرا که تمامی نخبگان و قهرمانان استان در آن شرکت کرده بودند.

رئیس کمیته اجرایی مسابقات قهرمانی بوکس مازندران و رئیس هیئت بوکس شهرستان بهشهر در ادامه اظهار داشت: 17 تیم و 109 ورزشکار از سراسر  استان در این پیکارها حاضر شده و روی رینگ رفتند.

ابراهیمی درباره نتایج تیم‌های شرکت کننده، گفت: تیم ساری با شایستگی و با کسب 34 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت. تیم بابل با 22 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم ‌های بابلسر و نور با کسب 18 و 14 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند همچنین تیم‌های کیاسر، چالوس و بهشهر به ترتیب به رتبه‌های پنجم تا هفتم رضایت دادند.

رئیس کمیته اجرایی مسابقات بوکس استان مازندران از اهدای کاپ‌های تکنیک و اخلاق هم گفت و اینکه اسماعیل احمدی از ساری موفق به دریافت کاپ تکنیک شد و حسن اسماعیل‌پور از بابلسر هم کاپ قدرت را از آن خود کرد.

وی آینده بوکس مازندران را امیدبخش توصیف و خاطرنشان کرد: در وزن 60 کیلو اسماعیل احمدی، در 64 کیلو عطا علیزاده، در وزن 69 محمدصادق جانبازی و در وزن 75 کیلوگرم حسن اسماعیل پور و محسن حسینی را داریم که امیدها و قهرمانان بوکس مازندران هستند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول