اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد

تقدیر از 48 دستگاه برتر استان زنجان در بحث نماز

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: از 48 دستگاه برتر زنجان در بحث نماز تقدیر می‌شود.

تقدیر از 48 دستگاه برتر استان زنجان در بحث نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید ناصری ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیئت نظارتی با حضور ستاد اقامه نماز استان در زمینه موضوع نماز وجود دارد، افزود: این هیئت نظارتی اقدام به بررسی فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف استان در موضوع نماز می‌کند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته دستگا‌ه‌های برتر استان در بحث نماز انتخاب شدند، افزود: برخی از دستگاه‌ها نیز بودند که فعالیت آنها در بحث نماز در حد مطلوب قرار نداشت، ولی این امر ناشی از کم‌کاری آنها نبود، چرا که برخی از این دستگاه‌ها یا کارکنان کمتری داشته و یا محدودیت مکانی در این زمینه داشتند.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته در بحث نماز از بین 66 دستگاه اجرایی 18 دستگاه استان مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند.

ناصری همچنین با اشاره به تقدیر از 30 دستگاه استان در بحث نماز در سال 90، اضافه کرد: همچنین چهار دستگاه استان نیز در بحث نماز شامل تذکر بودند که تذکرات لازم به آنها در زمینه ارتقای فعالیت‌ها در بحث نماز داده شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های دستگاه‌های استان در سال گذشته و سال جاری افزایش چشمگیری پیدا کرده است، اضافه کرد: در سال 87 فقط یک دستگاه  تقدیر ویژه وجود داشت .

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 38 شاخص ارزیابی برای برسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در بحث نماز وجود دارد، اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته در این زمینه امسال 48 دستگاه شایسته تقدیر در بحث نماز در استان زنجان وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به موضوع نمایشگاه تخصصی نماز افزود: این نمایشگاه از سوی مرکز نماز آستان حضرت معصومه تشکیل شده و تا کنون نیز این نمایشگاه در چند استان برگزار شده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول