اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شمسایی:

مقابل فرش آراء دو مهره جدید به صبا می‌پیوندند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم از ایجاد تغییراتی در ترکیب این تیم و اضافه شدن دو بازیکن جدید به صبا در دیدار با تیم فوتسال فرش آراء مشهد خبر داد.

مقابل فرش آراء دو مهره جدید به صبا می‌پیوندند

امیر شمسایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در آستانه دیدار با فرش آراء مشهد در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: نخستین تغییر ما در بازی امشب با تیم فرش آراء مشهد حضور مهدی حسن‌زاده خواهد بود که خوشبختانه کارت بازی وی صادر شده است، ضمن اینکه دومین بازیکنی که به ترکیب تیم ما می‌پیوندد ابوالقاسم اروجی است که دو جلسه محرومیت وی به پایان رسیده است.

وی درباره عملکرد محمد دهقان دروازه‌بان تیم فوتسال صبای قم در دیدار حساس هفته‌های اول و دوم با راه ساری و شهرداری تبریز اظهار داشت: دهقان در هر دو دیدار، بازی بسیار درخشانی از خود به نمایش گذاشت و با اینکه صبای قم دو گل در دیدار با راه ساری دریافت کرد ولی سنگربان صبای قم درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و امیدوارم در روز بازی با فرش آراء مشهد نیز بازی خوبی از وی ببینیم.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم درباره بازی قبل تیمش در لیگ برتر بیان داشت: در دیدار با تیم راه ساری بازیکنان ما بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و به خوبی در حد و اندازه تیم مدعی صبا بازی کردند تا دومین پیروزی متوالی خود را کسب کنند.

وی با مروری بر اتفاقات دیدار با راه ساری در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال تاکید کرد: این دیدار می‌‌توانست برای صبای قم خاطره‌ای شیرین و یک شب به‌یادماندنی را به دنبال داشته باشد اما کسب امتیاز از این دیدار بسیار سخت بود زیرا راه ساری با تمام توان بازی می‌کرد و حریف خطرناکی بود.

شمسایی در ادامه راجع به شرایط تیمش ابراز داشت: تیم ما با توجه به دیر آغاز شدن تمرینات، هنوز نیاز به زمان دارد و در واقع این مهم به گذر زمان بیشتر بستگی دارد که شرایط برای بهبود تیم فراهم شده و در بازی‌های آینده بهتر بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم یادآور شد: اینکه بازیکنان جوان ما در این فصل در ترکیب اصلی تیم صبا به خوبی ارزش‌های خودشان را نشان داده‌اند و دلیل آن هم این است که در تمرینات با انگیزه و در بازی‌ها مطابق خواسته‌های کادر فنی عمل کرده‌اند و همین انتظار را از آنها در بازی عصر امشب برابر تیم فوتسال فرش آراء مشهد نیز داریم. 

صبای قم در هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال در دیداری حساس از ساعت 22 و 30 دقیقه امشب در سالن شهید بهشتی شهر مقدس مشهد به مصاف تیم فوتسال فرش آراء مشهد این شهر می‌رود در حالی که صبای قم با شش امتیاز در رده دوم جای دارد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول