اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی:

طرح استعدادیابی فوتسال در استان مرکزی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس:رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی از اجرای طرح استعدادیابی فوتسال در حین برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان خبر داد.

طرح استعدادیابی فوتسال در استان مرکزی اجرا می‌شود

محمدرضا غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان هر ساله همزمان با ماه مبارک رمضان در برخی از شهرهای استان برگزار می‌شود،که امسال با استقبال چشمگیر مردم ورزش‌دوست استان مسابقات جام رمضان در تمامی شهرهای استان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته برخی شهرها از برگزاری مسابقات فوتسال چندان استقبال نمی‌کردند اظهار داشت: امسال در شهرستان اراک 64 تیم در چهار رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

غفاری در ادامه گفت: هر ساله سطح کیفی مسابقات چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ برگزاری بالاتر می‌رود و شاهد برگزاری مسابقات در سطح بالایی از کیفیت می‌باشیم که همین امر سبب می‌شود در هنگام برگزاری مسابقات جمعیت قابل توجهی برای دیدن بازی‌ها در سالن حضور به هم رسانند.

وی درباره کشف استعدادهای فوتسال در این مسابقات تصریح کرد: در این مسابقات کمیته‌ای متشکل از مربیان و پیشکسوتان فوتسال حضور دارند که با زیر نظر گرفتن مسابقات استعدادهای این رشته را شناسایی و به باشگاه فعال فوتسال معرفی می‌کنند.

غفاری در خصوص برنامه‌های فرهنگی در حین مسابقات جام رمضان افزود: با همت کمیته فرهنگی هیئت فوتبال برنامه‌های متنوع فرهنگی در حین مسابقات برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به توزیع بسته‌های فرهنگی در بین تماشاگران، برگزاری مسابقات پیامکی بین تماشاگران، دعوت از اساتید قرآنی و گروه‌های مجرب در اجرای برنامه‌های تواشیح و ترتیل قرآنی در خلال مسابقات اشاره کرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول