اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه رمضان

35 تیم در مسابقات فوتسال زرند شرکت دارند

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان زرند با شرکت 35 تیم در حال پیگیری است.

35 تیم در مسابقات فوتسال زرند شرکت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، مسابقات فوتسال جام رمضان گرامیداشت شادروان حاج‌علی نخعی و سید‌عباس هاشمی در سالن ورزشی 22 بهمن و شهدای کارگر ‌شهرستان زرند در حال پیگیری است.

مهدی ناظر‌زاده مسئول برگزاری این مسابقات به خبرنگار فارس گفت: در این دوره از مسابقات جام رمضان 23 تیم در قالب چهار گروه به مدت یک ماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی عنوان کرد: طی دیدارهای برگزار شده، تیم‌های شهید قاسمی، بیلیارد، وندا پوشان‌، شورای شهر‌، ثامن‌الحجج‌، سقاخانه ابوالفضل (ع)، شادروان محمدی‌، کریم اهل ‌بیت (ع) بر حریفان خود پیروز شدند.

جام رمضان ریحانشهر زرند با 12 تیم فوتسال

محمد ترک‌زاده مسئول برگزاری این مسابقات به خبرنگار فارس گفت: در این دوره از مسابقات جام رمضان 12 تیم در قالب 2 گروه به مدت یک ماه به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: نخستین دیدار این مسابقات بین ‌تیم‌های شهدای داهوئیه و شهید مومنی برگزار شد، تیم شهدا داهوئیه بر تیم شهید مومنی غلبه کرد.

20 تیم فوتسال در جام رمضان فهرج

مسابقات فوتسال جام رمضان بخش نگین کویر فهرج‌ نیز با حضور 20 تیم آغاز شد.

در نخستین دیدار این مسابقات تیم ‌روستای اسما‌عیل‌‌آباد پنج بر دو بر تیم شهید جلالی محمد‌آباد دهگاوی و تیم روستای سکهور هفت بر سه بر تیم فوتسال قدرت‌آباد به پیروزی رسیدند.

مسابقات فوتسال بخش نگین کویر ‌فهرج به علت نداشتن سالن ورزشی در زمین سیمانی دبیرستان مهدیه روستای اسماعیل‌آباد نگین کویر در حال بر‌گزاری است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول