اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال صبای قم:

برای شکست فرش آراء انگیزه داریم / به دنبال صدرنشینی هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: تیم ما برای پیروزی بر فرش آراء مشهد در هفته سوم لیگ برتر فوتسال انگیزه‌های زیادی دارد و به دنبال صدرنشینی است.

برای شکست فرش آراء انگیزه داریم / به دنبال صدرنشینی هستیم

امیر شمسایی پنجشنبه شب بعد از پایان آخرین تمرین تیمش پیش از دیدار حساس هفته سوم لیگ برتر با فرش آراء مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر تفاضل گل تعیین کننده رده‌بندی تیم‌ها در بالای جدول مسابقات لیگ برتر است، تیم فوتسال صبای قم در صورت پیروزی بر تیم فرش آراء مشهد صدرنشین لیگ برتر می‌شود.

وی با بیان اینکه ما در مشهد برای رسیدن به پیروزی شب سختی را در پیش رو داریم افزود: فاصله سه امتیازی تیم صبای قم در رده دوم جدول لیگ برتر با تیم فرش آراء مشهد تیم ششم جدول می‌تواند صعود صبای قم به صدر جدول رده‌بندی را تضمین کند.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم یادآور شد: هنوز صحبت کردن درباره قهرمانی چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کمی زود است اما در صورتی که صبای قم مقابل فرش آراء مشهد به پیروزی برسد با توجه به بهره‌مندی از سه امتیاز هر سه بازی متوالی خود در قم و همچنین در خانه حریفان، این مهم با تلاش و انگیزه‌ای که بازیکنان دارند دور از دسترس نیست.

وی بازی در مشهد مقدس برابر تیم فرش آراء را سخت و دشوار خواند و ابراز داشت: بازیکنان ما علاوه بر اینکه با انگیزه و آماده هستند، خوب می‌دانند که اگر خواهان موفقیت در لیگ چهاردهم هستند باید در این دیدار از تمامی توانایی‌ و ظرفیت‌های خود برای غلبه بر حریف استفاده کنند.

شمسایی برگزاری بازی‌ها در فاصله زمانی نزدیک را برای تیمش بسیار مفید دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه تیم ما در فاصله زمانی اندک تا آغاز لیگ چهاردهم وارد برنامه‌های آماده‌سازی شد، برگزاری متوالی بازی‌ها در افزایش کیفیت بازی تیم صبا و همچنین هماهنگی نفرات تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت، زیرا بازی تدارکاتی زیادی نداشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم تصریح کرد: انتظار می‌رود بازیکنان تیم ما متوجه امتیازات ارزشمند دیدار با فرش آراء مشهد باشند و در دومین دیدار خارج از خانه خود در این فصل برای پیروزی بر حریف از همه توان فنی و تاکتیکی تیم استفاده کنند.

دیدار دو تیم صبای قم و فرش آراء مشهد از هفته سوم دور رفت چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شنبه شب بیست و هشتم مرداد ماه در سالن شهید بهشتی شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول