اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

ارائه خدمات بهزیستی به 16 هزار نفر در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از ارائه خدمات بهزیستی به 16 هزار نفر در دشتستان خبر داد.

ارائه خدمات بهزیستی به 16 هزار نفر در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی در همایش ضیافت دل‌های بارانی در برازجان اظهار داشت: روز قدس یادگار معمار کبیر انقلاب در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است و مسلمانان جهان با شرکت در راهپیمایی در این روز همدردی خود با مردم مظلوم فلسطین را اعلام می‌کنند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در راهپیمایی روز قدس مردم مؤمن، متعهد و ولایتمدار شهرستان دشتستان به ندای حق‌طلبانه رهبر معظم انقلاب، ولی امر مسلمین جهان، پاسخ دادند و شاهد حضور گسترده مردم دشتستان در تمامی شهرها و روستاهای این شهرستان در راهپیمایی روز قدس بودیم.

خسروی با تاکید بر اینکه مردم دشتستان در این آزمون الهی سربلند شدند بیان داشت: در راهپیمایی عظیم روز قدس مردم ولایی شهرستان دشتستان در این آزمون الهی سرافراز بیرون آمدند و هم‌پای تمامی اقشار و آحاد جامعه اسلامی مشت محکمی به دهان مستکبرین عالم زدند و پوزه استکبار را به خاک مالیدند.

وی اضافه کرد: قطعا پس از این شکست دشمن از موضع ضعف خود آگاه می‌شود و دریوزگی و شکست خود را شاهد بوده است.

این مسئول ادامه داد: حضور استاندار محترم و ولایی استاندار بوشهر در جمع معلولین استان بوشهر نشان از اهمیت بالای این قشر از جامعه و تلاش وافر و بی‌وقفه ایشان برای رفع مشکلات و مسائل این قشر مهم و حساس جامعه است.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: خدمت خالصانه و صادقانه به مردم یکی از مهم‌ترین اهدافی است که تمامی مدیران و مسئولان اجرایی در تمامی عرصه‌ها برای تحقق و دستیابی به آن تلاش می‌کنند.

خسروی با تاکید بر اینکه برای ارائه حداکثر خدمات به معلولان جامعه تلاش می‌کنیم ابراز داشت: در ارائه خدمات توجه خاصی به معلولان و جانبازان داریم و برای ارائه حداکثری خدمات به ایشان تلاش می‌کنیم.

فرماندار دشتستان معلولان را از اقشار فرهیخته جامعه دانست و گفت: جانبازان و معلولان برای همه اقشار و آحاد جامعه اسلامی اقشار و آحاد فرهیخته، توانمند و کوشای جامعه را در خود جای داده‌اند و ایشان باید برای توسعه جامعه اسلامی و اعتلای شهرستان تلاش کنند.

خسروی از ارائه خدمات بهزیستی به 16 هزار نفر در دشتستان خبر داد و گفت: در شهرستان دشتستان بیش از 15 هزار و 950 نفر در قالب گروه‌های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و سالمندان از خدمات پوششی و حمایتی این نهاد استفاده می‌کنند و انتظار داریم روزبه‌روز خدمات بهتر و متنوع‌تر شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول