اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان:

100 درصد تعهدات اشتغال در دشتستان محقق شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان گفت: با تلاش و فعالیت مستمر انجام شده، 100 درصد تعهدات اشتغال در دشتستان طی یکسال اخیر محقق شد.

100 درصد تعهدات اشتغال در دشتستان محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کوروش دهقان ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: تحقق اهداف دولت خدمتگذار یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که مدیران شهرستان دشتستان با تمام توان برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند.

وی افزود: اشتغال و توسعه فضای کار یکی از اهداف اساسی و مهم دولت خدمتگزار است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های دولت خدمات گسترده‌ای در این راستا صورت پذیرفته و در شهرستان دشتستان توانسته‌ایم به نتایج مطلوب و ارزنده‌ای در این راستا دست یابیم.

دهقان با اشاره به اینکه در عرصه تعهدات اشتغال دستگاه‌های دولتی اقدامات خوبی انجام شده خاطر نشان کرد: تعهدات اشتغالزایی و کارآفرینی دستگاه‌های دولتی در شهرستان دشتستان در تحقق هدف اشتغالزایی نقش مؤثری داشته و فعالیت‌های مربوط به این امر به طور کارآمد صورت پذیرفته است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان بیان داشت: تعهدات اشتغال شهرستان دشتستان ابلاغ و ما آن را به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ابلاغ کرده‌ایم و ایشان باید به این تعهدات توجهی خاص داشته باشند و آنها را به موقع انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته موفق به اجرای تمامی تعهدات اشتغال در سطح شهرستان دشتستان شدیم تصریح کرد: در سال گذشته برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای به منظور تحقق تعهدات اشتغال در شهرستان دشتستان صورت پذیرفت و در این راستا شاهد تحقق 100 درصدی این تعهدات بوده‌ایم.

دهقان گفت: توسعه و رونق صنایع و زیرساخت‌های کشاورزی از اهداف مهمی است که دولت خدمتگزار به منظور توسعه اقتصادی میهن اسلامی در دستور کار خویش قرار داده و در این راستا توانسته‌ایم اقدامات مطلوب و ارزنده‌ای در شهرستان دشتستان انجام دهیم.

این مسئول با اشاره به نقش طرح توسعه‌ کشاورزی در توسعه فضای اشتغال، اضافه کرد: این طرح‌ها در ایجاد فرصت‌های شغلی و اشتغال‌آفرینی در سطح شهرستانی عملکردی مطلوب داشته و کمک‌های شایانی به توسعه بخش کشاورزی و زیرساخت‌های کشاورزی میهن اسلامی داشته است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان گفت: پتانسیل‌های بالای شهرستان دشتستان در عرصه‌ و صنعت کشاورزی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم و بر اساس آنها از تمام توان برای برخورداری از مزایای این طرح بهره ببریم.

وی با بیان اینکه جلسات کارگروه توسعه کشاورزی دشتستان به صورت مدون برگزار می‌شود ادامه داد: برگزاری جلسات منظم و مدون کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان از مسائل مهمی است که در توسعه کشاورزی شهرستان دشتستان بسیار اثرگذار بوده و در این زمینه توانسته‌ایم اقدامات شایانی در سطح شهرستان انجام دهیم.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته در مدت‌های اخیر به جایگاه مهمی در این زمینه دست یافته‌ایم و در این زمینه از سایر شهرستان‌های استان جلوتر هستیم و این نتیجه برنامه‌ریزی و تلاش‌های گسترده مسئولان است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول