اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

برخی در میناب به دنبال مدیریت بر مدیران هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میناب گفت: عده‌ای در میناب به دنبال این هستند تا بر مدیران مدیریت کنند.

برخی در میناب به دنبال مدیریت بر مدیران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام میرزاحسین معتمدی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس از این روز به عنوان روز دشمن شناسی ملت‌های مسلمان نام برد و افزود: با نگاهی اجمالی به ادعیه‌های موجود، اهمیت و لزوم شناسایی دشمنان و برخورد با آنان برای انسان مشخص می‌شود.

وی با اشاره به برخی ادعیه‌های موجود گفت: در دعای مکارم الاخلاق، امام سجاد (ع) بعد از درود بر پیامبر (ص)، اهمیت مقابله با دشمن متجاوز را بیان می‌کند.

معتمدی‌فر با بیان این که صهیونیست و استکبار از دشمنان بشریت به شمار می‌روند، عنوان کرد: دنیای اسلام مشکلی که در مبحث دشمن شناسی دارد این است که باور دارد که دشمن را باید در میدان جنگ شناخت که این خود نوعی آسیب است.

خطیب جمعه میناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر مدیریت شهرستان بر پیگیری هر چه بیشتر مشکلات میناب تاکید کرد و بیان داشت: روند خدمت به مردم جامعه از اول انقلاب گرچه گاهی کند بوده اما ادامه دار و مناسب بوده است ولی کارها و اقداماتی که در میناب که به عنوان دومین شهرستان استان مطرح است صورت گرفته در شان این شهرستان نیست.

معتمدی‌فر ضمن اشاره به پیشینه میناب در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، از این شهر به عنوان پیشکسوت در این راستا یاد کرد و گفت: میناب شهرستانی است که اکثر جمعیت آن خانواده شهید و سیلی خورده طاغوت هستند ولی خدمات ارائه شده در شان آنان نیست.

امام جمعه میناب امور این شهرستان را نیازمند سرعت بیشتر دانست و افزود:به هیچ وجه قصد و نیت زیر سئوال بردن خدمات را ندارم ولی در چهار سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به استان باید پرسید چه تغییری در این شهرستان بزرگ استان رخ داده است.

خطیب جمعه میناب با عنوان این مطلب که در میناب آشکارا زورگیری، چاقوکشی و سرقت می‌شود و هیچ کس هم به آن توجه ندارد، گفت: شمشیر اسلام باید بر گردن گردنکشان فرود آید.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه خطاب به فرماندار جدید میناب، گفت: قاچاق در میناب به شکلی علنی شده که باید تعریف قاچاق را عوض کرد و اگر مسئولان به فکر چاره و تدبیری اساسی در این زمینه نیستند لااقل تعریف جدیدی از قاچاق ارائه کنند.

معتمدی‌فر، ضمن اشاره به بازدیدهای خود در طول شب‌های ماه رمضان از روستاهای میناب، اظهار داشت: در مسیر راه‌های روستایی تردد آزادانه خودروهای حامل سوخت قاچاق با سرعت بالا به حدی است که لحظه‌ای غفلت مرگ را به ارمغان دارد.

وی خاطرنشان کرد: تا روند خدمت به مردم میناب اصلاح نشود و چاره‌ای برای حل معضلات این شهر اندیشیده نشود همواره به عنوان مدافع حقوق مردم فریاد می‌زنم.

امام جمعه میناب با تشریح بحث مدیریت و ویژگی‌های یک مدیر در نظام اسلامی، بیان کرد: مدیر باید مدبر و صاحب برنامه باشد.

معتمدی‌فر اظهار داشت: در میناب عده‌ای افراد سودجو و موقعیت طلب وجود دارند که به دنبال آن هستند تا بر مدیران شهر مدیریت کنند که این افراد باید شناسایی و از امور رانده شوند.

وی همچنین گفت: کسانی که در پست‌های مدیریتی و در بخش‌های ادارات با برخورد نامناسب با مردم موجبات نارضایتی مردم از نظام را فراهم می‌کنند باید برخورد قاطعانه صورت گیرد.

خطیب جمعه میناب در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: از آنجایی که مدیریت جدید شهرستان دارای سابقه کار در بخش انتظامی است اگر هیچ اقدامی انجام ندهد و فقط امنیت را به میناب برگرداند کارنامه موفقی خواهد داشت و در این راستا حمایت و پشتیبانی قاطعانه مردم را نیز جلب خواهد کرد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول