اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با سراسر کشور

بانگ مرگ بر اسرائیل در خوزستان طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: همگام با سراسر کشور راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس با فریادهای مرگ بر اسرائیل در شهرهای شمال خوزستان آغاز شد.

بانگ مرگ بر اسرائیل در خوزستان طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شمال خوزستان مردم روزه‌دار و خداجوی شهرهای مختلف استان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گرد هم آمدند تا بار دیگر اتحاد و اراده امت اسلامی برای حمایت از آرمان قدس و فلسطین را به نمایش بگذارند.

در شهرهای دزفول، شوشتر، شوش، اندیمشک، ایذه، هفتکل، باغملک، بستان، رامشیر، رامهرمز و... راهپیمایی مردم از دقایقی پیش آغاز شده و مردم آمده‌اند تا نمایش خیره کننده از عزم و اراده پولادین خود در حمایت از آرمان قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از جبهه استکبار و نظام سلطه و حامیان صهیونیسم بین الملل را رقم بزنند.

مسئولان عالی رتبه شهرهای استان، ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردمی، جامعه فرهنگیان و بسیجیان و ورزشکاران و... با لبیک به ندای ولی امر مسلمین در پیشاپیش راهپیمایی کنندگان در مسیرهای تعیین شده حضور دارند.

راهپیمایان با مشت‌های گره کرده در هوای بسیار گرم خوزستان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «پایان لحظه‌های غمگین رسید روز رهایی فلسطین رسید»، «هیهات من الذله»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «شکوه ایمان ما ولایت فقیه است سلسله جنبان ما ولایت فقیه است» و.... حمایت خود را از جبهه مقاومت اسلامی و مردم مسلمان فلسطین به نمایش گذاشتند.

آنان همچنین ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان بی‌دفاع می‌انمار که یادآور جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین است از سازمان‌های بین المللی خواستند با شکستن سکوت خود مانع ادامه رفتارهای وحشیانه علیه حقوق بشر شوند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز، مرکز استان خوزستان نیز ساعت 11:30  آغاز می‌شود و از مسجد جزایری در خیابان امام خمینی به سمت مصلی ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول