اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

سپاهان برای حفظ صدرنشینی به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سپاهان برای حفظ صدرنشینی در لیگ نیازمند برتری برابر تیم سایپا است تا با خیالی آسوده برای رویارویی با تیم الاهلی عربستان آماده شود.

سپاهان برای حفظ صدرنشینی به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از دو هفته تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال که به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی در مجارستان رخ داد، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از امروز مجدداً از سر گرفته می‌شود.

در یکی از دیدارهای این هفته تیم صدرنشین سپاهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم رده هفتمی سایپاست.

طلایی‌پوشان اصفهانی که قهرمانی لیگ یازدهم را یدک می‌کشند، در چهار دیدار گذشته خود در این مسابقات سه برد و یک تساوی کسب کرده‌اند که ده امتیاز به دست آمده از این دیدارها و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ملوان، صدرنشینی را برای این تیم به ارمغان آورده است.

شاگردان زلاتکو کرانچار زودتر از حد تصور به صدر جدول رده‌بندی رسیدند اما حفظ این موقعیت دشوارتر از سال گذشته است زیرا تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس هنوز کیفیت واقعی خود را پیدا نکرده‌اند و این احتمال وجود دارد که هنوز به نیمه‌های نیم‌فصل نخست نرسیده، بتوانند به جمع مدعیان ورود پیدا کنند و از این‌رو سپاهان باید ارزش امتیازات در دیدارهای رو در رو را بداند زیرا این تیم در اواخر شهریورماه باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم الاهلی عربستان قرار بگیرد و به طور حتم فشردگی این مسابقات در کار این تیم تأثیر می‌گذارد.

با توجه به اینکه سپاهان تنها یک بازیکن در تیم ملی داشت، در تعطیلات دو هفته‌ای لیگ که چند روزی از آن نیز تمرینات سپاهان نیز تعطیل بود، فرصتی برای هماهنگی بهتر بین بازیکنان سپاهان به وجود آمد که می‌تواند به سود این تیم شود.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول