اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند:

پارک شبلی و چشمه اعلا به سرمایه‏گذاران آلمانی معرفی شد

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند گفت: پارک بزرگ شبلی و چشمه اعلا برای سرمایه‏گذاری به گروهی از سرمایه‏گذاران آلمانی معرفی شد.

پارک شبلی و چشمه اعلا به سرمایه‏گذاران آلمانی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مرتضی همتی امروز به معرفی مکان‏های گردشگری و قابل سرمایه‏گذاری توسط گروه سرمایه‏گذار آلمانی اشاره کرد.

وی بیان داشت: از جمله مکان‏های معرفی شده به این گروه سرمایه‏گذار، پارک بزرگ شبلی بوده که در مجاورت شهر دماوند واقع شده است و با ایجاد فرصت‏های سرمایه‏گذاری در آینده‏ای نزدیک به برج شبلی متصل خواهد شد.

شهردار دماوند ادامه داد: هم‏اکنون این مکان دارای 90 هکتار اراضی قابل بهره‏برداری بوده که بیش از 34 هکتار آن درخت‏کاری شده است.

همتی به دیگر مکان‏های گردشگری چون چشمه اعلا اشاره و خاطرنشان کرد: عمده هدف سرمایه‏گذاران آلمانی علاوه بر توسعه بخش گردشگری، توریستی و شهری، تامین خدمات زیربنایی بدون نیاز به مشارکت نهادهایی چون آب، برق و ... است که با توجه به اختراعات متعدد این گروه و توانمندی‏های آنان محقق می‏شود.

وی از بازدید گروهی دیگر در بخش شهرسازی در آینده‏ای نزدیک خبر داد و افزود: حضور این گروه‏های متخصص به منطقه در راستای کسب اطلاعاتی جامع و دقیق است تا با دریافت اطلاعات لازم جذب، میل و اشتیاق سرمایه‏گذاران آلمانی بیشتر شود.

این مدیر شهری با اشاره به برگزاری همایش دماوندشناسی به همت سرمایه‏گذاران آلمانی در اتریش اظهار داشت: این همایش به صورت علمی در یکی از دانشگاه‏های اتریش با حضور جمعی از متخصصان و کارشناسان در مهر ماه برگزار می‏شود تا بتوانیم مکانیزم‏های لازم در معرفی قابلیت‏های دماوند را به دست آوریم.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول