اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهار:

بودجه امسال شهرداری بهار 3.5 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: شهردار بهار گفت: بودجه امسال شهرداری بهار 3.5 میلیارد تومان است که برای 20 پروژه پیش‌بینی شده است.

بودجه امسال شهرداری بهار 3.5 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اصغر شیری پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بهار اظهار داشت: بودجه امسال شهرداری بهار 3.5 میلیارد تومان است که برای 20 پروژه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: امسال تهیه طرح مرقد آیت‌الله بهاری، تهیه طرح سیما و منظر شهر بهار با هدف توسعه گردشگری و ساماندهی حمل و نقل درون‌شهری از مهمترین پروژه‌های شهرداری است.

شهردار بهار اضافه کرد: سایت تفریحی و سرگرمی سرپوشیده پارک لاله با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال و با احداث سوله به مساحت یک‌هزار و 200 متر مربع و تجهیزات و وسائل بازی با 800 میلیون ریال اعتبار در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین نخستین کیوسک مرکز فناوری اطلاعات با ایجاد امکانات رایگان برای استفاده عموم در هفته دولت افتتاح می‌شود.

شیری به بحث آسفالت‌ریزی اشاره کرد و گفت: امسال سال نهضت آسفالت در بهار است که تاکنون 8 هزار تن آسفالت در 60 هزار متر مربع در معابر اصلی و کوچه‌ها آسفالت‌ریزی انجام شده که تاکنون 1.5 میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

 وی به وضعیت احداث جزیره شادی اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت‌های خدمات‌رسان باید همکاری خود را با این مجموعه داشته باشند و فاز اول این پروژه در 20 هکتار در حال انجام است.

شهردار بهار تصریح کرد: احداث دریاچه، ایجاد فست‌فود، کافی‌شاپ، احداث مسیر کارتینگ، احداث بازارچه صنایع دستی است که با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در حال ساخت است.

وی در پایان تصریح کرد: خبرنگاران رسالت سنگینی بر عهده دارند و باید با حضور آگاهانه و فعال در مجامع عمومی پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشند و در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول