اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جوانرود:

شرایط جهانی هوشیاری آحاد مردم در روز قدس را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: فرماندار جوانرود گفت: شرایط جهانی هوشیاری آحاد مردم در روز قدس را می‌طلبد.

شرایط جهانی هوشیاری آحاد مردم در روز قدس را می‌طلبد

مصطفی عظیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی امام راحل، اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی با این اقدام به ‌دنبال اتحاد کشورهای اسلامی و آزادی مسلمانان از چنگال زورگویان غاصب بود. 

عظیمی تصریح کرد: روز جهانی قدس از اهمیت ویژه‌ای برای مردم برخوردار است، چراکه شرایط کنونی و مجموعه حوادثی که در حال رخ دادن است بر اهمیت روز قدس می‌افزاید.

وی تصریح کرد: تحرک مردم در سرزمین‌های اشغالی از یک سو، دسیسه‌های استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی دیگر هوشیاری آحاد جامعه در روز جهانی قدس را مضاعف می‌کند.

فرماندار جوانرود افزود: مردم ایران باید با‌ شکوه هر چه تمام‌تر در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند و بار دیگر حضور پررنگ خود را به رخ ابر قدرت‌ها بکشانند.

وی گفت: ملت شریف ایران این بار نیز همانند سنوات گذشته با حضور در صحنه به استکبار جهانی نشان خواهند داد که پشتیبان نظام و رهبر مدبرشان خواهند بود و همچنین از مردم مظلوم جهان به‌ خصوص مردم فلسطین اشغالی پشتیبانی خواهند کرد و تا محقق شدن آرمان‌های شهدا از پای نخواهند نشست و وحدت، همدلی و یکپارچگی خود را در این روز نشان خواهند داد‌.

عظیمی در پایان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، راهپیمایی روز قدس در جوانرود با شکوه‌تر از قبل برگزار خواهد شد و همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس در  این شهرستان از ساعت 10 صبح روز جمعه از میدان مولوی تا میدان بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول