اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

مردم بویراحمد و دنا در روز قدس حماسه‌آفرینی می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم این دو شهرستان در همه عرصه‌ها شاگرد اول انقلاب و نظام بوده‌اند، گفت: روز قدس نگینی درخشان در کارنامه مردم بویراحمد و دنا خواهد بود.

مردم بویراحمد و دنا در روز قدس حماسه‌آفرینی می‌کنند

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: جمعه آخر ماه ضیافت الهی یادآور بصیرت و بینش بزرگ‌مرد تاریخ ایران حضرت امام خمینی (ره) است.

وی گفت: امام راحل با تدبیر الهی خویش و نام‏گذاری روز قدس، مبارزه با اسرائیل و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به عنوان تکلیفی اسلامی به همه مسلمانان از ملیت‏ها و زبان‏های گوناگون گوشزد کرد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا افزود: بی‏گمان امروزه مسئله فلسطین موضوع یک کشور و یا قسمتی از خاک نیست بلکه مسئله حق و باطل است تا آنجا که حضرت امام خمینی (ره) روز قدس را روز اسلام نامیدند.

وی تصریح کرد: مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف از جمله نقاط اشتراکی است که می‏تواند محور وحدت و انسجام اسلامی در بین ملت‌های جهان اسلام باشد.

زارعی ادامه داد: از این رو، روز قدس امسال با توجه به شرایط حساس منطقه و جنگ تمام عیاری که خط استکبار، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای مرتجع منطقه در مقابله با جبهه مقاومت شروع کرده‌اند باید به دیده دیگری نگریسته شود و همه با هم و با یک احساس تکلیف فراگیر در مراسم روز قدس حضور پیدا کنیم.

 وی افزود: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای روزه‌داران عزیز از اقشار مختلف مردم شریف و مبارز استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه دو شهرستان بویراحمد و دنا دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس و نشان دادن اتحاد مردم شهیدپرور استان، همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر صدای عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی را سر دهند.

زارعی خاطرنشان کرد: همه ما با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، که همان آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمین است تجدید میثاق خواهیم کرد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس همچون نگین درخشانی در کارنامه انقلابی مردم شریف استان و این دو شهرستان به یادگار خواهد ماند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول