اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الشتر:

روز قدس یک ابتکار عملی از سوی حضرت امام خمینی (ره) بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه الشتر گفت: روز قدس یک ابتکار عملی از سوی حضرت امام خمینی (ره) بود و تا آزادی قدس و سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد.

روز قدس یک ابتکار عملی از سوی حضرت امام خمینی (ره) بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از الشتر، حجت الاسلام سید جلال موسوی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان الشتردر جمع اعضای این شورا با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: روز قدس یک ابتکار عملی از سوی حضرت امام خمینی (ره) بود و تا آزادی قدس و سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد.

وی افزود: ماه رمضان ماه عزای رژیم صهیونیستی است، زیرا در 75 کشور جهان مراسم روز قدس در آنها برگزار می‌شود.

امام جمعه الشتر با تاکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: هر کس صدای مسلمانی بشنود و او را یاری نکند، مسلمان واقعی نیست.

  وی در ادامه به جنایات میانمار اشاره کرد و افزود: اگر دول اسلامی به ویژه عرب از روز اول در مقابل اسرائیل می‌ایستادند، امروز شاهد جنایات هولوکاست واقعی در میانمار نبودیم.

امام جمعه الشتر از مردم الشتر خواست تا همچون رود خانه‌ای  خروشان به اقیانوس مواج خشم اسلامی روز قدس در مقابل ظلم و ستم استکبار بپیوندند و باعث رضایت و خشنودی امام زمان (عج) و نایب برحق شوند.

در ادامه سرپرست فرمانداری الشتر با تقدیر از زحمات و خدمات باقرزاده فرماندار اسبق شهرستان گفت: مسئولیت‌ها اعتباری هستند که روزی تحویل می‌گیریم، روزی هم باید تحویل دهیم، اما آنچه ماندگار است، انسانیت است.

اردشیرصفاپور ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و سالروز بازگشت آزادگان گذری به توقعات کاری فرمانداری از دستگاه‌های اجرایی شهرستان و منشور اخلاقی آنان زد و گفت: باید با وحدت و همدلی و برادری بین مردم و مسئولان و امام جمعه باعث توفیق بیشتر در کارها باشیم.

وی ضمن انتقاد از  برخی کمبودها و مشکلات در ادارات شهرستان گفت: تمام دستگاه‌ها باید تکریم ارباب رجوع را سر لوحه کاری خود قرار دهند و تا سر حد ممکن مشکل مراجعه کنندگان را در اداره خود حل و فصل و از ارجاع آنان به فرمانداری خودداری کنند.

صفاپور با بیان اینکه نظم و انضباط کاری و تشکیل جلسات در موعد مقرر باید صورت گیرند، اظهار داشت: در شهرستان باید 30 کمیسیون تشکیل شود که متأسفانه تعداد کمی از آنها فعال بوده اما به زودی  شاهد فعالیت تمام 30 کمیسیون هستیم.

سرپرست فرمانداری الشتر با اشاره به این که 65 دستگاه اجرایی جزء شورای اداری الشتر هستند، گفت: اگر مدیر بعد از ساعت مقرر به فرمانداری مراجعه کند، حق ورود به جلسات را ندارد و برخورد قاطع به آنان صورت می‌گیرد.

وی نیز با صدور اولتیماتوم به شهرداری الشتر گفت: در صورتی که حفاری‌های سطح شهر اصلاح نشود، با امکانات دهیاری‌ها حفاری‌های داخل شهر را  تکمیل می‌کنیم.

حضور سرزده کارشناسان و خبرنگاران به عنوان نماینده فرماندار در ادارات جهت رصد مشکلات مردم و تاکید بر حضور مسئولان ادارات در جلسات دفتر امام جمعه، مراسم‌ها مذهبی، اجرای طرح شمیم خدمت بهتر از گذشته و برخورد قاطع با حاشیه سازان و حاشیه‌سازی از دیگر موارد مورد تاکید فرماندار الشتر بود.

سرپرست فرمانداری الشتر در ادامه ضمن اعلام نتیجه سرشماری 90 گفت: بر اساس این سرشماری شهرستان الشتر دارای 73هزار 154 نفر است که 33هزار 133نفر شهری و 40 هزار و21نفر روستای است که بر این اساس شهرستان نسبت به سرشماری 75 رشد منفی داشته است.

صفاپورهمچنین از بهره‌برداری از 23 پروژه عمرانی با 30 میلیارد ریال اعتبار و اشتغال‌زائی 40 نفر در هفته دولت خبر داد و از دستگاه‌ها خواست در صورتی  که طرحی دارند و جا مانده سریعاً به فرمانداری معرفی کنند.

شورای اداری شهرستان الشتر با حضور65 دستگاه اجرایی عضو شورا و با ریاست صفا پور سرپرست فرمانداری سلسله برگزار شد.

در این جلسه با حضور مرآت معاون ورزشی سازمان ورزشی و جوانان جوانمرد را به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان الشتر معرفی و از زحمات نظریانی مدیر اسبق این اداره تقدیر شد.

همچنین در این جلسه از خبرنگار خبرگزاری فارس در الشتر و خبرنگار و تصویربرداران صدا و سیما به جهت تلاش و زحمات آنان در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تقدیر شد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول