اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ترویج معارف اهل‌بیت(ع)

شورای نشر دارالحدیث راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث از راه‌اندازی شورای نشر در راستای ترویج معارف اهل‌بیت(ع) خبر داد.

شورای نشر دارالحدیث راه‌اندازی می‌شود

 حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تشکیل چهار مدیریت در معاونت فرهنگی ارتباطات اظهار کرد: اداره‌ کل فرهنگی یکی از مدیریت‌های زیرمجموعه این معاونت بوده که بحث تدوین متون ترویجی و فعالیت‌های ترویجی مؤسسه را به طور جدی پیگیری می‌کند.

وی از تصویب و راه‌اندازی شورای نشر خبر داد و افزود: این شورا در راستای ترویج معارف اهل‌بیت(ع) و تولید آثار ترویجی راه‌اندازی شده است.

معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث خاطر نشان کرد: علاوه بر دانشگاه قرآن و حدیث که آثار علمی و تخصصی را تدوین و منتشر می‌کند معاونت فرهنگی همچنین تولید آثار ترویجی برای نشر معارف در سطح عموم جامعه را بر عهده دارد.

وی عنوان داشت: اقدام در راستای تولید آثار ترویجی با استفاده از قالب‌ها و ابزارهای هنری روزآمد و رسانه برای مخاطبین مختلف از دیگر فعالیت‌هاست.

سبحانی‌نیا با اشاره به تدوین نرم‌افزار ماه خدا گفت: تدوین این نرم‌افزار ماه مبارک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به همکاری در زمینه طرح مسابقه بزرگ حفظ و درک مفاهیم زیارت جامعه با بیش از 10 مرکز حوزوی و دولتی اشاره کرد و افزود: این طرحی است که حوزه علمیه قم شروع کرده و مؤسسات متعددی در این امر شریک و سهیم هستند.

معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث یادآور شد: سررسید نور با اشکال متنوع در دست تدوین بوده که به زبان‌های انگلیسی، عربی و فرانسه تدوین می‌شود.

وی عنوان داشت: نشست‌های تخصصی و علمی پیرامون علوم قرآن و حدیث و کلام، با کارشناسان متخصص مؤسسه در شبکه الکوثر به زبان عربی در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول