اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان اردبیل:

قدس تبلور اتحاد جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان اردبیل گفت:‌ روز قدس تبلوری از اتحاد و همبستگی جهان اسلام در برابر احزاب شیطانی است.

قدس تبلور اتحاد جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حامد علامتی در آستانه روز قدس ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان معتکف در اردبیل اظهار داشت: روز قدس امسال حال و هوای متفاوت‌تری پیدا کرده به طوری که دشمن با یورش به سوریه در صدد شکستن خط مقاومت جهان اسلام است تا برای رژیم صهیونیستی حاشیه امن درست کند اما همه ما وظیفه داریم این خط مقدم را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما با نفوذ در سوریه همه توان خود را به کار گرفتند تا ضربه‌ای به پیکره نظام اسلامی و ارزش‌های دینی وارد کنند و زهر چشمی از ایران بگیرند اما ترفند آنها خنثی شده است.

رئیس جنبش دانش‌آموزی استان یادآور شد: در کنار این حرکت‌های ددمنشانه بحث بیداری اسلامی در منطقه و شعله‌ور شدن خشم و غضب علیه نظام استبدادی را شاهد هستیم که تداوم این بیداری اسلامی نیازمند پایمردی و ایستادگی ملت‌های منطقه است تا دشمن را به عجز و لابه بیندازد.

علامتی همچنین اهمیت برگزاری اجلاس سران عدم تعهد را به میزبانی ایران یادآور شد و گفت: دشمن در این زمینه نیز تلاش می‌کند تا کشورهای شرکت کننده در این اجلاس را از حضور منصرف کرده و از این طریق نیز در جهان اسلام اختلال ایجاد کند اما برگزاری موفق و شایسته این اجلاس نه تنها آبروی ایران به عنوان ام‌القری جهان اسلام را اعتلا می‌دهد بلکه یک جبهه واحد مقابله با صهیونیسم را فراهم می‌آورد.

این مسئول نتیجه تحریم‌ها را اقتدار روز‌افزون ایران اسلامی توصیف کرد و افزود: همه ما امروز شاهد تحقق شعار آرمانی امام در بسط و گسترش اسلام در منطقه هستیم به طوری که امروز آثاری از انقلاب اسلامی را می‌توان در قلب اروپا و کشورهای کبیر مشاهده کرد.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان اردبیل ادامه داد: داعیه‌داران دروغین دموکراسی و آزادی بشر امروز تنها قتل و کشتار را یاد گرفته‌اند در حالی که خون انسان‌های آزاده، مظلوم و بیگناه به یقین دامن نظام‌های استبدادی را منی‌گیرد.

علامتی در پایان سخنان خود نسل آینده و نوجوانان و جوانان را کانون مهر و محبت و تبعیت از ولایت فقیه توصیف کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان استان اردبیل نیز در لبیک به ندای مولا و مقتدایشان روز جمعه همراه با سایر اقشار به میدان می‌آیند و فریاد محو شدن رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار را سر خواهند داد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول