اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قدس:

روز قدس نقش موثری در گسترش بیداری اسلامی ایفا می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار قدس گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نقش موثری در گسترش بیداری اسلامی ایفا می‌کند.

روز قدس نقش موثری در گسترش بیداری اسلامی ایفا می‌کند

علی جهانبخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قدس اظهار داشت: در شرایطی که معاندان و عوامل آنها به طرق مختلف و با افزایش ترفندها و تحریم‌ها سعی در خسته و مأیوس کردن ملت ایران دارند، شرکت با شکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، خط بطلان دیگری بر این توطئه‌ها خواهد بود.

وی گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی حماسی روز جهانی قدس به مستکبران و ایادی سرسپرده آنها ثابت می‌کنند که همچنان در عرصه دفاع از آرمان‌های نظام ثابت قدم هستند و نمی‌گذارند دشمنان به اهداف خصمانه خود دست یابند.

فرماندار قدس اظهار داشت: نظام اسلامی به برکت رهبری‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و حضور گسترده مردم، همانند کوهی استوار در برابر استکبار جهانی ایستاده است.

جهانبخشی، خیزش‌های بیداری اسلامی مردم کشورهای منطقه و جهان اسلام و مقاومت فلسطینیان و حزب الله لبنان در جریان انتفاضه و جنگ 33 روزه را از جمله نتایج برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس طی سال‌های گذشته دانست.

این مسئول گفت: امام خمینی (ره) با درایت بسیار برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی و افزایش هوشیاری و حساسیت مسلمانان در برابر این ترفندها، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرد.

جهانبخشی گفت: امروز روز جهانی قدس به جریان استکبار ستیزی و هوشیاری ملت‌های مسلمان و آزاده جهان علیه ددمنشی‌های مستکبران جهانی تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: این مراسم که همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ایران و تعدادی از کشورهای اسلامی با شکوه خاصی برگزار می‌شود، عامل مهمی در افزایش روحیه فلسطینیان و استواری آنان در مقاومت در برابر سیاست‌های خصمانه صهیونیسم و استکبار جهانی است.

فرماندار قدس گفت: نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان توسط امام راحل به عنوان روز جهانی قدس در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی برای حمایت معنوی از ملت‌ها و مظلومان جهان در برابر توطئه‌های مستکبران انجام شد.

جهانبخشی اظهار داشت: با حضور گسترده مردم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن بیعت با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی، بار دیگر زلزله بزرگی در جبهه استکبار به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی پدید خواهد آمد. 

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول