اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی قدس صورت می‌گیرد

مسابقه ساخت مترسک برتر در شهرستان قدس

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گفت: به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس همزمان با روز قدس مسابقه ساخت مترسک برتر در شهرستان قدس برگزار می‌شود.

مسابقه ساخت مترسک برتر در شهرستان قدس

داود حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قدس هدف از اجرای این مسابقه را آشنایی کودکان و نوجوانان با روز قدس و انتفاضه فلسطین و شرکت با شکوه آنان در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان با ساخت مترسک‌های متعدد شخصیت‌های صهیونیستی، ضمن همدردی با کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی و محکوم کردن رفتار وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، خواستار آزادی قدس شریف نیز می‌شوند

این مسئول وی متذکر شد: مترسک‌های ساخته شده در مسیرهای راهپیمایی به نمایش گذاشته می‌شوند و به پنج نفر از بهترین سازندگان مترسک جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس افزود: با روند سریع پراکنش صهیونیست‌ها در فلسطین و تمایل آنها به صهیونیست نشین کردن سراسر این کشور، فرمان تاریخی حضرت امام راحل در فراخوانی مسلمانان علیه این روند خط بطلانی بر نقشه‌های شوم غرب و رژیم صهیونیستی کشید.

حبیبی با اشاره به شرایط خاص منطقه خاورمیانه و افزایش اهمیت روز جهانی قدس، یادآور شد: با توجه به بیداری اسلامی کشورهای منطقه و وضعیت خاص کشور سوریه روز قدس در سال جاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بیان کرد: این مسابقه طبق تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی که امسال روز قدس اهمیت مضاعفی دارد و امیدوارم از همیشه پرشورتر برگزار شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس عنوان کرد: به همین منظور مردم شریف  شهرستان قدس با حضور خود در این راهپیمایی ضمن ابراز حمایت از مردم ستمدیده فلسطین در مسابقه  ساخت مترسک برتر شرکت می‌کنند.

حبیبی در پایان گفت: مدیریت و کارکنان  سازمان فرهنگی ورزشی همپای مردم روزه‌دار ایران و همدوش سایر آزادیخواهان جهان، در روز قدس، در راهپیمایی گسترده این روز شرکت کرده تا بار دیگر بر حقانیت کلام آن پیر فرزانه و رهبر فقید انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و تحت لوای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، ندای آزادی فلسطین را سر دهند.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول