اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید کارشناسان عمرانی ریاست جمهوری از تالار شهر کرمان

خبرگزاری فارس: کارشناسان دفتر عمرانی مهر ماندگار رئیس جمهوری پیش از ظهر امروز از بخش‌های مختلف تالار بزرگ شهر کرمان شامل روند ساخت، مجموعه‌های اداری و هنری و سایر موارد مورد بازدید کردند.

بازدید کارشناسان عمرانی ریاست جمهوری از تالار شهر کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کارشناسان دفتر عمرانی مهر ماندگار رئیس جمهوری پیش از ظهر امروز از بخش‌های مختلف تالار بزرگ شهر کرمان شامل روند ساخت، مجموعه‌های اداری و هنری و سایر موارد مورد بازدید کردند.

احمد سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در حاشیه این دیدار‌ گفت: تالار بزرگ کرمان پروژه ملی و از جمله طرح‌های مهر ماندگار است که ‌با زیر‌بنای معادل 13 هزار و 500 متر‌ مربع و اعتباری بیش از 90 میلیارد ریال در شهر کرمان در حال احداث است.

وی با اشاره به این که هشت تالار بزرگ در شهرهای کشور از جمله کرمان، قم، یزد، ارومیه، ساری و یاسوج در حال ساخت است، افزود: روند ساخت این پروژه در ماه‌های اخیر شتاب بیشتری گرفت این پروژه تاکنون 44 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سعیدی با اشاره به ساخت 22 مجتمع فرهنگی و هنری و کتابخانه از سوی این اداره کل در سراسر استان کرمان عنوان کرد: در راستای تحقق تفکر عدالت محور دولت نهم و دهم و برای گسترش امکانات و زیر‌ساخت‌های فرهنگی و هنری پروژه عظیم ساخت 22 مجتمع و فضای فرهنگی در استان طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: در این زمینه تعدادی از پروژه‌ها مانند مجتمع رودبار، توسعه مجتمع کهنوج، احداث کتابخانه اختیار‌آباد‌ انجام و به بهره‌برداری رسیده است و بقیه پروژه‌ها بین 10 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول