اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان:

400 نفر از آزادگان همدان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: بیش از 400 نفر از آزادگان همدان فردا تجلیل می‌شوند.

400 نفر از آزادگان همدان تجلیل می‌شوند

احمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: در همین راستا فردا از 400 نفر از آزادگان همدان تجلیل می‌شود.

وی بیان داشت: در استان همدان بیش از 900 آزاده وجود دارد که هر ساله با سالروز ورود آزادگان در 26 مرداد ماه از آنان در طی مراسمی تجلیل می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در ادامه به برنامه‌های سالروز ورود آزادگان اشاره و عنوان کرد: در این روز در کل استان سه برنامه ویژه را بنیاد شهید استان برگزار می‌کند که تجلیل از آزادگان، سرکشی و بازدید از خانواده‌های متوفی و غبارروبی از مزار شهدای آزاده است.

وی تصریح کرد: ادارات همدان در راستای هماهنگی‌‌هایی که بنیاد شهید استان انجام داده باید در این روز از آزادگان خود تجلیل و قدردانی کنند.

رستمی بر لزوم یادآوری فرهنگ جهاد و شهادت تأکید کرد: ما موظف هستیم تا فرهنگ جهاد و شهادت و ایثارگری آزادگان و نقش آنان را در جامعه امروز در مقابله با جنگ نرم به نسل سوم انتقال بدهیم و در این راستا همه مسئولان موظف هستند تا این ارزش‌ها را در قالب برنامه‌های مختلف به جوانان و نوجوانان یادآوری کنند.

وی در پایان سخنانش گفت: از جمله برنامه‌های بنیاد شهید تدوین کتابی از خاطرات آزادگان است که تاکنون 30 تا 40 درصد این خاطرات جمع‌آوری شده و همچنین اجرای برنامه‌ای در صدا و سیما با حضور آزادگان و عنوان کردن خاطرات آنان است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول