اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه عید فطر صورت می‌گیرد

آزادی 148 زندانی جرائم غیرعمد استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان اصفهان از آزادی 148 زندانی جرائم غیرعمد استان اصفهان در آستانه عید سعید فطر خبر داد.

آزادی 148 زندانی جرائم غیرعمد استان اصفهان

رمضان امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در آستانه عید فطر، اظهار کرد: در جلسه‌ای که هیئت مدیره ستاد دیه استان دو روز پیش داشتند اعضا به اتفاق مصوب کردند تعداد 148 زندانی موجود در زندان‌های استان را آزاد کنند.

وی افزود: این افراد با جرائمی همچون دیه، تصادف، مهریه، نفقه، چک غیر از کلاهبرداری هستند که بدهی آنان کمتر از 50 میلیون ریال است و از محل جمع‌آوری کمک‌های خیران در جشن‌های گلریزان سال جاری بدهی آنها پرداخت و از زندان آزاد می‌شوند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: اعضاء هیئت مدیره ستاد دیه استان نیز برای مصوب کردن آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد مالی زندان‌های استان با بدهی کمتر از 5 میلیون تومان موافقت کردند.

وی ادامه داد: امسال توانستیم در 9 شهرستان استان جشن گلریزان برگزار کنیم و تاکنون از جشن گلریزان نزدیک مبلغ یک میلیارد و 500 هزار تومان جمع‌آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز شده است.

امیری گفت: شهرستان مبارکه با مبلغ 250 میلیون تومان بیشترین کمک را در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان جاری داشته است.

وی گفت: تمامی تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با همکاری ستاد دیه بتوانیم تا زمان عید بزرگ فطر این تعداد زندانی را آزاد کنیم.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان ادامه داد: همچنین هشت پرونده زندانی محکوم جرائم غیرعمد که امکان دریافت تسهیلات را نداشتند در این جلسه بررسی و پس از مطرح شدن تصمیمات لازم درباره رفع مشکل این افراد نیز مصوب شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول