اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه رمضان صورت گرفت

استقبال مردم بخش‌های تابعه قم از حضور گروه‌های قرآنی

خبرگزاری فارس: مسئول اجرای طرح اعزام گروه‌های قرآنی به بخش‌های تابعه استان قم گفت: اجرای برنامه‌های قرآنی در شب‌های باقیمانده از ماه مبارک رمضان در مساجد این بخش‌ها، استقبال بسیاری از مردم را در پی داشت.

استقبال مردم بخش‌های تابعه قم از حضور گروه‌های قرآنی

محمدرسول مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین اهداف اعزام گروه‌های قرآنی به بخش‌های مختلف استان قم اظهار کرد: آشنایی خانواده‌ها به ویژه قشر جوان و نوجوان با مفاهیم ناب قرآن کریم از جمله اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه طرح اعزام گروه‌های قرآنی به بخش‌ها برای گروه‌های هدف پیش‌بینی شده است افزود: اجرای این طرح با حضور حافظان، قاریان و گروه‌های تواشیح نمونه کشوری صورت می‌گیرد.

مسئول اجرای طرح اعزام گروه‌های قرآنی با اشاره به اجرای محافل انس با قرآن در مساجد هر یک از بخش‌های استان قم تصریح کرد: مردم بخش‌های کهک، جعفریه و مرکزی از اجرای این طرح استقبال شایانی داشتند.

وی به اجرای برنامه‌های قرآنی در بخش‌های خلجستان و سلفچگان در شب‌های باقیمانده از ماه پر فضیلت رمضان اشاره کرد و گفت: این طرح قرآنی برای نخستین بار با همکاری آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی و معاونت فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم طرح‌ریزی شده و به مرحله اجرا درآمد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول