اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جم خبر داد

برگزاری 20 دوره تخصصی قرآن در جم

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 20 دوره تخصصی قرآن در شهرستان جم خبر داد.

برگزاری 20 دوره تخصصی قرآن در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سید حسین سادات عصر امروز در نشست با فعالان مذهبی و قرآنی جم اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دینی در شهرستان از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره است و در سال جاری شاهد پیشرفت خوبی در این عرصه هستیم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی برنامه‌ها و جذب جوانان به برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در دستور کار این اداره قرار دارد که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از تجهیز خانه‌های قرآن جم خبر داد و خاطر نشان کرد: خانه‌های قرآن در این شهرستان به رایانه، دوربین عکاسی و پرینتر تجهیز شده است.

سادات تصریح کرد: به منظور گسترش فعالیت‌های قرآنی و افزایش کیفیت دوره‌های قرآنی تجهیز مراکز قرآنی در دستور کار قرار دارد که تاکنون به اکثر مراکز قرآنی تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اعطا شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 20 دوره تخصصی قرآن در جم خبر داد و افزود: دوره‌های آموزش عمومی روخوانی و روانخوانی، مفاهیم و دوره تفسیر در شهرستان جم به صورت تخصصی برگزار می‌شود که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

سادات با اشاره به مراسمات اجرا شده در ماه رمضان در جم اضافه کرد: ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺧﺘﻢ ﻗﺮﺁﻥ، ﺳﺨﻨﺮﺍﻧی، ﻗﺮﺍﺋﺖ ﺟﻮﺷﻦ کبیر، ﺩﻋﺎی ﺍﻓﺘﺘﺎﺡ، ﺫﮐﺮ مصیبت ﻭ سینه‌زنی ﺍﺯ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌ﻫﺎی اجرا شده در ماه رمضان و شب‌های قدر در جم است.

وی ﺍﻓﺰﻭﺩ: ﺍﻣﺴﺎﻝ ﺣﻀﻮﺭ ﻓﻌﺎﻝ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌ﻫﺎی ﺷﺐ ﻗﺪﺭ ﻣﻌﻨﻮیت ﻭ ﺭﻭﺡ بخشی این ﻣﺮﺍﺳﻤﺎﺕ ﺭﺍ ﺩﻭ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ.

این مسئول گفت: این مراسمات در بیش از 180 مسجد و حسینیه در این شهرستان و با حضور بیش از 60 روحانی بومی و اعزامی برگزار شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول