اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

هفته هنر بهترین فرصت معرفی توانمندی اردبیل است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: هفته هنر اردبیل که در تهران برگزار می‌شود بهترین فرصت برای معرفی توانمندی‌ها و شایستگی‌های منحصر بفرد این خطه است.

هفته هنر بهترین فرصت معرفی توانمندی اردبیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جلسه هفته هنر اردبیل اظهار داشت: این هفته که با هدف معرفی توانمندی‌های هنرمندان این استان در تهران برگزار می‌شود باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و طراحی شود تا اقشار مختلف جامعه در پایتخت کشورمان بتوانند فرصت حضور در این برنامه را غنیمت شمرده و با علاقمندی در آن حاضر شوند.

وی ادامه داد: در کنار برگزاری هفته هنر اردبیل در تهران ضرورت دارد همایش سرمایه‌گذاری نیز با محوریت اردبیل تدارک دیده شود تا هم اردبیلی‌های مقیم تهران و هم سایر هموطنانمان با شناخت توانمندی این استان راغب و حاضر به مشارکت و سرمایه‌گذاری باشند.

این مسئول برآورد هزینه‌های تجهیز غرفه‌ها به نحو مطلوب و دعوت از اردبیلی‌های مقیم تهران را خاطرنشان کرد و بیان داشت: برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه باید به گونه‌ای باشد تا شان مردم اردبیل حفظ شده و در معرفی استان اردبیل نیز حرکت مثبت و سازنده‌ای را شاهد باشیم.

صابری افزود: در این رویداد تاثیرگذار ضرورت دارد به صورت همه‌جانبه بحث‌های هنری و فرهنگی استان اردبیل مورد توجه قرار گیرد تا با حفظ اصالت و هویت دینی، انقلابی و مکتبی خود بتوانیم شایستگی‌های خود را به نمایش بگذاریم.

وی گفت: امروز در تمام دنیا از هنر به عنوان ابزار کارآمد و تاثیرگذار در بیان فرصت‌ها و زمینه‌سازی‌های متنوع استفاده می‌کنند و آنچه که بسیار ضروری به نظر می‌رسد اینکه هنر یک منطقه نشان دهنده عزم و اراده مردمی است که سعی می‌کنند در سازندگی و حرکت‌های روبه جلو نقش‌آفرینی کنند.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از دست اندرکاران برگزاری هفته هنری اردبیل خواست؛ با ظرافت و از طریق رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی‌های شفاف بخش عظیمی از هویت اصیل و به ظاهر پنهان شده را بازگو کرده و به مخاطب منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابری در پایان سخنان خود حضور اردبیل را در صحنه‌های ملی و جهانی همیشه یک حضور موفق و همراه با توفیقات مادی و معنوی متکثر خواند و اضافه کرد: هنر شالوده خردورزی و اندیشیدن عالمانه یک ملت است که بهتر از این می‌توانیم از این ابزار برنده استفاده کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول