اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان خبر داد

رشد 2 برابری آموزش مسائل زیست‌محیطی در استان کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان از رشد دو برابری آموزش مسائل زیست‌محیطی از ابتدای امسال تاکنون در این استان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.

رشد 2 برابری آموزش مسائل زیست‌محیطی در استان کردستان

ناصح قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 34 هزار و 500 نفر از مردم استان زیرپوشش آموزش‌های مسائل زیست‌محیطی قرار گرفته‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان تصریح کرد: این آموزش‌ها به منظور تحقق شعار توسعه پایدار در خصوص مسائل محیط زیست صورت گرفته است.

وی از دیگر اهداف ارائه آموزش‌های زیست‌محیطی را بالا بردن فرهنگ زیست‌محیطی و تنویر افکار عمومی در میان اقشار مختلف مردم از جمله زنان، روستائیان، کودکان و دانش‌آموزان در راستای مشارکت عمومی برای حفظ محیط زیست ذکر کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: پخش 200 دقیقه برنامه‌های آموزشی در بخش‌های مختلف صدا وسیمای مرکز کردستان از جمله برنامه‌های آموزشی این اداره‌کل در سال‌جاری بوده که بسیار تاثیرگذار بوده است.

قادری خاطرنشان کرد: توزیع و انتشار حدود 20 هزار بروشور و پمفلت و کتابچه آموزشی، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی و آموزشی از دیگر برنامه‌های آموزشی در این اداره‌کل بوده است.

وی عنوان کرد: با توجه به جایگاه خاص و مهم آموزش‌های تخصصی، در این مدت نیز 600 ساعت آموزش ضمن خدمت برای کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان ارائه شده است.

وی بیان داشت: افزایش آموزش‌های کاربردی و اثرگذار با استفاده از روش‌های مختلف برای ارتقای دوره‌های آموزشی یک امر مهم و ضروری است که این مهم همواره با تلاش کارکنان محیط‌ زیست استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول