اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الامر (عج):

جنگ نرم شوخی بردار نیست

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان این مطلب که جنگ نرم شوخی بردار نیست، گفت: باید در فعالیت‌های فرهنگی در مسیری حرکت کرد که مقام معظم رهبری ترسیم فرموده‌اند.

جنگ نرم شوخی بردار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمزه برین در گردهمایی بزرگ "بدریون روزگار" که با حضور سردار اثباتی، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در محل سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی مؤثر برای مقابله با جنگ نرم و سخت دشمن قرار دارد.

وی افزود: معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه نیز با ارتباط دوسویه با اقشار 18گانه بسیج و همچنین نهادهای فرهنگی دیگر کارنامه قابل قبولی را در این عرصه به نمایش گذاشته است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به پشتیبانی این معاونت از برنامه‌های دینی و فرهنگی هیئت‌ها و دیگر مراکز فرهنگی یادآور شد: در مباحث فرهنگی به دنبال تعامل با دستگاه‌های مربوط هستیم تا با افزایش توان فرهنگی در مقابل تهدیدات نرم دشمن ایستادگی کرده و منویات مقام معظم رهبری را در جامعه عملی کنیم.

برین با بیان این مطلب که جنگ نرم شوخی بردار نیست، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و استکبار جهانی مانند دوران دفاع مقدس متحد شده‌اند تا از جبهه فرهنگی به انقلاب ضربه بزنند و تمام توان خود را نیز در این عرصه به کار گرفته‌اند که این مهم هشدار می‌دهد ما نیز باید در این میدان جدی‌تر از گذشته وارد شویم.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت حضور فعالان فرهنگی در عرصه مقابله با تهدیدات نرم دشمن، تصریح کرد: امروز سند جامعی از فرصت‌ها و آسیب‌های استان قزوین احصا شده که ضرورت دارد از این سند برای از بین بردن آسیب‌ها و شناخت فرصت‌ها و تقویت آنها استفاده کنیم.

برین با تأکید بر تقویت مباحث گفتمان‌سازی و حرکت در این مسیر بر دستیابی به افق‌های ترسیم شده فرهنگی کشور، ابراز کرد: گفتمان‌سازی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشته و اجرایی کرده‌اند باید سرلوحه فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد.

برین ادامه داد: تبیین نظام تربیتی صحیح در مسائل آموزشی نیز از اهمیت ویژه‌ای در مسائل فرهنگی برخوردار است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول