اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوشهر:

حقوق بشر تنها چیزی است که در دنیا لحاظ نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بوشهر گفت: علی‌رغم ادعای غرب، تصاویر جنایات و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه نشان می‌دهد که حقوق بشر تنها چیزی است که در دنیا لحاظ نمی‌شود.

حقوق بشر تنها چیزی است که در دنیا لحاظ نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر جعفر پورکبگانی شب گذشته در جمع جوانان عدالتخواه استان بوشهر اظهار داشت: نبود وحدت، قدرت تحلیل سیاسی در جامعه و رهبر لایق سه عامل عقب‌افتادگی ایران در قبل از انقلاب بوده است.

فرماندار بوشهر ادامه داد: امروزه شاکریم که در ابتدای انقلاب توانستیم رهبری لایق و دیندار مانند امام خمینی(ره) داشته باشیم تا با بیاناتشان مردم به سمت وحدت و یکپارچگی سوق داده شوند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: باید با برگزاری جلسات قرآنی در منازل، روح قرآن را در خانه‌هایمان جاری و با برگزاری میتینگ‌های قرآنی زمینه‌ ارتقای بصیرت و معنویت‌افزایی دینی را در بین نسل جوان جامعه گسترش دهیم.

پورکبگانی با بیان اینکه در زمان تحریم با نیرو و همت ایرانی توانسته‌ایم در زمینه‌های مختلف پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم عنوان کرد: نمی‌گوییم در زمان تحریم مشکلاتی وجود ندارد، اما این مشکلات در حدی نیست که در برابر دشمنان سر خم کنیم.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: علی‌رغم ادعای غرب، تصاویر جنایات و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه نشان می‌دهد حقوق بشر تنها چیزی است که در دنیا لحاظ نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: به گفته مقام معظم رهبری ما در برابر انتقادها باید بصیرت داشته باشیم یعنی خوب بشنویم، ببینیم و به موقع عمل کنیم.

فرماندار بوشهر اذعان کرد: اگر نیروی انتظامی مانع شنا در دریا می‌شود به معنی آن نیست که با اصل شنا مشکلی دارد، فقط با ظاهر شدن پوششی نامناسب بعد از شنا در مکان‌های عمومی مشکل دارد.

پورکبگانی در واکنش به تعدادی از رسانه‌های استان بوشهر که اظهار کرده بودند نشست‌های اخیر وی با جوانان عدالتخواه در زمینه برکناری او از سمت فرمانداری است افزود: سمت فرمانداری میراث پدری من نیست و زمان مدیریتی که هیچ، عمر انسان نیز یک زمانی تمام می‌شود و مهم این است که در آخر چه چیزی از ما به یادگار می‌ماند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول