اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مخالفت‌ها با مواضع جنگ‌طلبانه نتانیاهو همچنان ادامه دارد

رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش اسرائیل هم به مخالفان حمله به ایران پیوست

خبرگزاری فارس: رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی امروز عنوان کرد که از نظر وی دلیلی برای حمله یکجانبه به تاسیسات هسته‌ای ایران وجود ندارد.

رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش اسرائیل هم به مخالفان حمله به ایران پیوست

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، "آمنون لیپکین شاهاک" فرمانده اسبق ستاد مشترک ارتش اسرائیل، امروز به جمع فرماندهان نظامی پیوست که علنا مخالفت خود با طرح حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را اعلام کرده‌اند.

وی که بین سال‌های 1995 تا 1998 در پست فرماندهی ستاد مشترک ارتش رژیم‌صهیونیستی مشغول بوده و مدت کوتاهی نیز فعالیت سیاسی داشته، عنوان کرد که دلیلی برای حمله فوری و یکجانبه به ایران نمی‌بیند.

او همچنین با اشاره به اختلاف موجود میان مواضع سران سیاسی با مقامات اطلاعاتی رژیم‌صهیونیستی گفته است: فرض می‌کنم که تصمیم‌گیران همان اطلاعاتی را دارند که سران دستگاه امنیتی دارند،‌ (خب با این فرض) من از خودم می‌پرسم چگونه است که مقامات امنیتی و سیاستمداران می‌توانند به جمع‌بندی‌هایی تا این حد متفاوت برسند.

شاهاک در عین حال بر حمایت خود از مقامات اطلاعاتی مخالف طرح حمله به ایران، تصریح کرده و گفته است: من به مقامات امنیتی ایمان کامل داشته و اهمیت زیادی به نظر آن‌ها می‌دهم.

این رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش همچنین از اختلافاتی که بر سر موضوع ایران میان آمریکا و اسرائیل وجود دارد، ابراز تاسف کرده است.

شاهاک با عنوان کردن این اظهارات به جمع مقامات سابق موساد، شاباک، ارتش و همچنین اسرائیلی‌های مخالف با طرح حمله، پیوسته است.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول