اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سارقان کش‌روزن در ورامین دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: سارقان کش‌روزنی که طی سه مرحله، طلا و زیورآلاتی به ارزش 60 میلیون ریال را سرقت کرده بودند، توسط مأموران انتظامی شهرستان ورامین دستگیر شدند.

سارقان کش‌روزن در ورامین دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ محمد صامتی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یکی از طلافروشان مبنی بر اینکه چهار زن جوان طی سه مرحله با ترفندی خاص اقدام به سرقت تعدادی از طلاجات مغازه به ارزش 60 میلیون ریال کرده‌اند‌، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران کلانتری مرکزی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین اظهار داشت: پلیس در بازبینی تصاویر ضبط شده از طریق دوربین مدار بسته داخل مغازه، سارقان کش روزن را چهره نگاری و با توجه به مشخصات به دست آمده از متهمان، تحقیقات وسیعی در این ارتباط انجام و سرانجام مأموران طی چند روز اقدامات ویژه پلیسی یکی از متهمان را در حال تردد در مرکز اصلی فروش طلا و زیورآلات شناسایی ودستگیر کرد.

 صامتی افزود: متهمه در بازجویی‌ها به بزه ارتکابی با همدستی 3 نفر از دوستانش اقرار کرد که با توجه به اظهارات سارق در عملیاتی غافلگیرانه سایر متهمان نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف تعدادی از طلاجات مسروقه تصریح کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان در ارتباط با پیشگیری از وقوع سرقت مغازه، از مغازه داران و متصدیان صنوف خواست در زمان انجام فریضه نماز و استراحت و غیره نسبت به قفل کامل مغازه و واحد صنفی خود اقدام و با کشیدن کرکره و قرار دادن حفاظ‌های فلزی، زمینه وقوع سرقت را از مجرمان و سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول