اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

شهرستان بهار با کاهش 50 درصدی سرقت مواجه بود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: در سطح شهرستان بهار از ابتدای سال تاکنون 50 درصد کاهش سرقت و 91 درصد افزایش کشف ماهواره داشته‌ایم.

شهرستان بهار با کاهش 50 درصدی سرقت مواجه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زراعی‌پناه پیش از ظهر امروز در گردهمایی کارکنان و سربازان انتظامی شهرستان بهار اظهار داشت: 950 مأموریت انتظامی بر عهده ماست که مردم باید ما را در انجام بهتر آنها کمک و یاری کنند.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان بهار از ابتدای سال تاکنون 50 درصد کاهش سرقت و 91 درصد افزایش کشف ماهواره داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار افزود: در ماه مبارک رمضان گشت‌های پیاده و سواره تشدید یافته و با روزه‌خواری برخورد جدی می‌شود.

امام جمعه بهار نیز به اهمیت دین و جوانی به عنوان دو حقیقت ارزشمند و دو مقوله گرانسنگ اشاره کرد و جوانی را زیباترین حیات انسان دانست و از همراهی آن با دین به عنوان یک مشعل فروزنده نام برد و گفت: مکتب آسمانی اسلام به تربیت انسان‌ها اهمیت ویژه‌ای داده است که باید این مهم را مد نظر جدی داشت.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا به جوانان توصیه کرد تا می‌توانند از معصیت خدا دور شده و به دین پناه آورند چرا که بی‌دینی و معصیت یک افیون است.

وی در ادامه تفکر و تدبر در ماهیت انقلاب اسلامی را توصیه کرد و گفت: شما بنگرید ما قبل از انقلاب کجا بودیم و در چه ذلتی زندگی می‌کردیم ولی امروز به برکت دین، انقلاب، امام و شهدا در اوج عزت هستیم.

امام جمعه شهرستان بهار اظهار داشت: امروز نیروهای مخلص و متدین و اهل ایثار و نماز شب در نیروی انتظامی وجود دارند.

وی مهم‌ترین رکن هر کشور را امنیت دانست و افزود: این نعمت بزرگ را نیروی انتظامی به ارمغان آورده و با پلیس مقتدر به پیشرفت کشور دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول