اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه:

سرقت‌های کلان در استان 25 درصد کاهش داشته است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: سرقت‌های کلان در استان کرمانشاه و شهرستان سرپل‌ذهاب 20 تا 25 درصد کاهش داشته است.

سرقت‌های کلان در استان 25 درصد کاهش داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کریم کشوری صبح امروز در مراسم معرفی فرمانده جدید انتظامی شهرستان سرپل‌ذهاب اظهار کرد: جنگ نرم دشمنان نظام از روزهای نخست تشکیل انقلاب وجود داشته و همچنان ادامه دارد و در راستای آن دشمن سعی در براندازی نظام و ضربه‌زدن به اعتقادات و باورها جوانان ایرانی دارد.

کشوری افزود: با اهمیت دادن به کسب مهارت‌های زندگی و تربیت صحیح فرزندان از عوامل وقوع جرم و جنایت‌ها و همچنین برنامه‌های اجرایی دشمن در قالب جنگ نرم در سطح جامعه جلوگیری خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال‌‌جاری تاکنون سرقت‌های کلان در استان کرمانشاه و شهرستان سرپل‌ذهاب 20 تا 25 درصد کاهش داشته که این امر مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی است.

کشوری امنیت را از نعمت‌های الهی دانست که در سایه آن جامعه در زمینه‌های فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی توسعه می‌یابد.

میرزا مراد پیرو فرماندار سرپل‌ذهاب نیز گفت: اگر امروز ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد و از نظر علمی پیشرفت‌هایی را کسب کرده است از ثمره خون شهیدان است.

پیرو با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت و آرامش مردم هستند، افزود: نیروی انتظامی در تامین آسایش و امنیت جامعه بسیار تاثیرگذار است و همواره امنیت نعمت بزرگ خداوند برای انسان‌ است که نیروی انتظامی در راستای این هدف تلاشی بی‌وقفه دارند.

وی سرپل‌ذهاب را یکی از امن‌ترین شهرها در استان عنوان کرد و گفت: این امنیت و آرامش در گرو تلاش‌های نیروی انتظامی است چراکه نیروی انتظامی همواره حافظ امنیت مردم در تمام حوزه‌ها است. 

در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه علی کریمی را به‌ عنوان فرمانده انتظامی شهرستان سرپل‌ذهاب معرفی و از زحمات محمدحسین پروینی فرمانده سابق انتظامی سرپل‌ذهاب تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول