اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس ارزیابی پلیس آگاهی کشور

بوشهر در کشف وقوع سرقت اول است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: بر اساس ارزیابی پلیس آگاهی کشور نیروی انتظامی استان بوشهر رتبه نخست کشف وقوع سرقت در کشور را کسب کرد.

بوشهر در کشف وقوع سرقت اول است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر عباس‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 4 ماه گذشته با تلاش‌های صورت گرفته 121 درصد رشد در کشف وقوع سرقت‌ها در استان داشتیم.

وی افزود: این موفقیت موجب شد بر اساس ارزیابی پلیس آگاهی کشور، نیروی انتظامی استان بوشهر رتبه نخست کشور در کشف وقوع سرقت‌ها را از آن خود کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کاهش وقوع جائم خشن، راهزنی، سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف تصریح کرد: در وقوع سرقت‌ها نیز وضعیت خوبی داشتیم به طوری که در سرقت به عنف 24 درصد، سرقت مسلحانه 44 درصد، سرقت موتورسیکلت نیز 16 درصد کاهش داشتیم.

حیدرزاده افزایش 47 درصدی کشف سرقت‌ها در استان بوشهر را نشان از عزم جدی پلیس استان بوشهر ذکر کرد و گفت: ماموران وظیفه‌شناس نیروی انتظامی استان با انجام به‌موقع و مطلوب وظایف خود موفق شدند میزان کشف سرقت‌ها را ارتقا دهند.

* افزایش 100 درصدی کشف مواد مخدر در استان بوشهر

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون با اناجم اقدامات مختلف پلیسی و اطلاعاتی موفق شدیم افزایش 100 درصدی را نیز در بخش کشف مواد مخدر در استان داشته باشیم.

عباس‌‌زاده افزود: یکی از برنامه‌های جدی ما برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در شهرهای بوشهر، برازجان و گناوه است.

وی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در جمع‌آوری سلاح و مهمات غیر مجاز 31 درصد و کشف سلاح شکاری نیز 93 درصد رشد داشتیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: در کشف سرقت منازل 108 درصد و کشف سرقت مغازه 67 درصد رشد داشتیم که نشان از توجه و جدیت نیروی انتظامی در برخورد با سارقان است.

عباس‌زاده تاکید کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما این است که فاصله بین وقوع جرم با کشف جرم را در استان کم کنیم و در این زمینه برنامه‌های مختلفی در دستور کار داریم.

 

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول