اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی دشتستان:

سرانه مطالعه کتاب در دشتستان پایین است

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان گفت: سرانه مطالعه کتاب در شهرستان دشتستان بسیار پایین است.

سرانه مطالعه کتاب در دشتستان پایین است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علی دهقان یکشنبه‌ شب در نشست با دانشجویان عضو کتابخانه عمومی شهر آبپخش اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی همواره با استراتژی‌ و راهکارهای مختلف برای مقابله با نظام اسلامی تلاش می‌کنند و همه ما موظف به مقابله با اهداف و برنامه‌های ایشان هستیم.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از راهکارها و برنامه‌های جدید دشمنان است و ما هم باید برنامه‌های خود را در مسیر مقابله با اهداف جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دنیای استکبار و دشمنان نظام اسلامی طراحی کنیم.

دهقان با اشاره به نقش مهم جوانان در مقابله با جنگ نرم دشمنان بیان داشت: تقویت روحیه جوانان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امری ضروری است و با اقدامات لازم باید بستری را فراهم کنیم که جوانان برای مقابله با جنگ نرم تقویت و آماده شوند.

وی افزود: در فصل تابستان که فصل فراغت جوانان و نوجوانان است دشمنان از طریق ابزارهای رسانه‌ای و ارتباط جمعی، شبکه‌های ماهواره‌ای و... سعی در گستردگی تهاجمات فرهنگی داشته‌اند و سعی بر بهره‌برداری حداکثری از فراغت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی دارند.

این مسئول بیان داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی، ورزشی، فرهنگی، هنری و... در قالب کلاس‌های تابستانه به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از برنامه‌های مهمی است که در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اثرگذاری بالایی دارد و مسئولان توجه خاصی به این امر دارند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان عنوان کرد: به منظور توسعه کلاس‌های اوقات فراغت با برنامه‌ریزی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان شاهد برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در تمامی کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان هستیم.

دهقان متذکر شد: این کلاس‌های تابستانه در سال جاری مورد توجه جوانان قرار گرفته و با برنامه‌ریزی‌های گسترده و حمایت مسئولان در سال‌های آتی شاهد گستردگی دامنه کاری این برنامه‌ها خواهیم بود.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی برای گسترش فرهنگ مطالعه در شهرستان افزود: سرانه مطالعه کتاب در شهرستان دشتستان بسیار پایین است و تمامی متولیان فرهنگی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برای بهبود وضعیت مطالعه و کتابخوانی در جامعه تلاش کنند و نباید لحظه‌ای در این راستا کوتاهی صورت پذیرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول