اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان کار آسفالت تمام معابر شهری

جشن اتمام خاکی در ارومیه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: امسال با پایان کار آسفالت تمام معابر شهری ارومیه، جشن اتمام خاکی در این شهر برگزار می‌شود.

جشن اتمام خاکی در ارومیه برگزار می‌شود

محمد حضرت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال‌های گذشته تدبیر مناسبی در زمینه آسفالت معابر شهری ارومیه نداشتیم که این وضعیت در حال حاضر رو به بهبودی است.

وی با اشاره به بالا بودن قیمت آسفالت، تصریح کرد: قیمت هر تن آسفالت 80 هزار تومان است و با توجه به بالا بودن قیمت آسفالت باید در بحث آسفالت معابر شهری با دقت بیشتری عمل کنیم.

حضرت‌پور با اشاره به ورود آسفالت‌تراش به ماشین‌آلات شهری شهرداری ارومیه، افزود: مرمت در شهر با ورود آسفالت‌تراش به صورت قابل قبول‌تری انجام می‌گیرد.

وی با تاکید بر استفاده از ابزار و توان فنی و مهندسی در این زمینه، خاطرنشان کرد: در آسفالت خیابان‌‌ها و معابر ارومیه به دنبال استفاده از ابزار فنی و مهندسی بودیم که در 40 روز گذشته با ورود آسفالت‌تراش این امر تحقق یافته است.

حضرت‌پور بر کیفیت آسفالت معابر ارومیه تاکید کرد و گفت: در زمینه آسفالت هر جا بدون کیفیت کار شود معاونت عمرانی شهرداری پاسخگو خواهد بود.

وی با بیان اینکه در گذشته برنامه‌ریزی در حوزه آسفالت جای خود را نیافته بود، اظهار داشت: با تغییراتی که در سازمان عمران شهری ابلاغ شده همه کارها با برنامه پیش می‌رود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه بنا داریم امسال تمام معابر شهری ارومیه را آسفالت کنیم، اعلام کرد: با آسفالت تمام معابر شهری ارومیه جشن اتمام خاکی در این شهر برگزار می‌شود.

حضرت‌پور در ادامه از راه‌اندازی اتاق فکر در شهرداری ارومیه خبر داد و اظهار داشت: ایجاد اتاق فکر در شهرداری ارومیه گام موثری در راستای انجام وظایف شهرداری به صورت علمی‌تر است.

وی به ساز و کار اجرایی تصمیم سازی در شهرداری اشاره کرد و افزود: کمیته‌های کارشناسی موجود در سطح شهرداری وظیفه اتخاذ تصمیم برای حل مسائل و معضلات شهری را عهده دار هستند.

حضرت‌پور اعلام کرد: اتاق فکر باید در راستای پالایش تصمیم این کمیته‌ها، جلا دادن به تصمیمات اتخاذ شده و تعمیق بیشتر آنها گام بردارد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول