اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان:

شکارچیان متخلف در سهرین دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: یک گروه شکارچی متخلف در منطقه حفاظت‌شده سرخ‌آباد (دشت سهرین) زنجان دستگیر شدند.

شکارچیان متخلف در سهرین دستگیر شدند

پرویز رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در پی گشت و کنترل‌های مستمر و شبانه‌روزی سرنگهبانی منطقه سهرین یک گروه شکارچی غیرمجاز و متخلف در این منطقه شناسایی و دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: سرنگهبانی منطقه سهرین پس از مشاهده نور پروژکتور ویژه شکار آهو در شب، در منطقه حفاظت شده سرخ‌آباد (دشت سهرین) در ساعت 12 شب گذشته موفق به دستگیری این گروه شکارچی شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان ادامه داد: سرنگهبانی این منطقه به صورت سواره و سپس پیاده در منطقه حاضر شده و پس از تعقیب نامحسوس در اقدامی غافلگیرانه موفق به دستگیری یک گروه شکارچی متخلف شده است.

وی با بیان اینکه این گروه یک راس آهوی ماده را شکار کرده بودند، افزود: این گروه با استفاده از یک قبضه سلاح غیرمجاز به شکار آهو اقدام کرده بودند که با حضور به موقع ماموران حفاظت محیط زیست سهرین دستگیر شدند.

رستمی با بیان اینکه همه ادوات این گروه به همراه یک دستگاه پروژکتور، یک قبضه سلاح و لاشه آهوی شکار شده ضبط شده است، افزود: این ادوات از سوی ماموران یگان حفاظت کشف و ضبط شده است.

وی از ارائه پرونده این گروه شکارچی برای رسیدگی قضایی به دادسرای عمومی خبر داد و افزود: یگان حفاظت با هرگونه تخلف از سوی شکارچیان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول